12 Reacties
2 jaar geleden
Center Parcs in Zandvoort is ook erg leuk, daar zijn wij vorig jaar geweest met de kleine.
Afgelopen juni zijn wij bij de lommerbergen geweest, ook leuk voor kleintjes.
Voor september zitten wij te kijken naar landal rabbit hill (ben zelf begin oktober uitgerekend en mijn man wilt daarom liever niet te ver van huis).
Zelf ben ik erg weg van landal hoog Vaals. Maar misschien niet zo handig ver in je zwangerschap (veel heuvels, en als je pech zit, zit je dus onderaan de heuvel naar het centrum)
2 jaar geleden
Beekse bergen Safari resort! Klein zwembad met splash pad die voor deze leeftijd precies leuk is en veel de dierentuin in
2 jaar geleden
Land van Bartje vonden wij super, zijn er vorig jaar geweest met toen jongens van 2,5 en 1 jaar.
Ze hebben er een leuk zwembad en een mooie binnenzandbak waar ze allemaal speelgoed bij hebben, schepjes, maar ook kraantjes/ shovels etc. En wat wij daar ideaal aan vinden kids lekker in de zandbak spelen en zelf met kopje koffie oid er gelijk naast in het café
2 jaar geleden
Mijn buren zijn net terug uit Capfun Wondermolen bij Gilze Rijen. Waren mega enthousiast
2 jaar geleden
Wij zijn vanaf vandaag een weekje in Vakantiepark Dierenbos in Vinkel en het bevalt tot nu toe erg goed in de lodgetent (glamping tent). Al ligt die wel aan een zwemvijver dus een huisje uit de buurt van water is allicht beter.
Veel dieren in het park (grote kinderboerderij en hertenkamp) en je kunt er passen bij nemen voor Safaripark Beekse Bergen.