13 Reacties
2 jaar geleden
Camping les coudoulets in de ardeche in Frankrijk. Kleinschalige camping, met een leuk zwembad voor de kleintjes en een goed restaurant op de camping. Wij hadden vorig jaar een stacaravan met 2 slaapkamers. Zo goed bevallen dat we dit jaar weer heen gaan.
2 jaar geleden
wij gaan 2 weken naar een camping in Toscane, Italië. In een chalet met aparte kamer en een loungeset erbij zodat wij tijdens het middagslaapje lekker relaxt bij de chalet kunnen zitten
2 jaar geleden
Ik kijk mee. Wij zijn ook nog op zoek. Ik vind het extra lastig omdat Sophie bij de eerste bocht soms als moeilijk gaat doen (ze houdt niet van auto rijden) dus ik zie een lange auto rit ook niet zo zitten hierdoor.
2 jaar geleden
Wij gaan okk naar het Gardameer in een chalet. Dit was vorig jaar okk heel goed bevallen. Vorig jaar zijn we naar de Ardeche geweest.
2 jaar geleden
Reactie op Lolie84
Ah leuk. Ben er nog nooit geweest. Wat gaan jullie zoal doen?
We twijfelen of we de fietsen dit jaar okk weer meenemen, zodat we er altijd op uit kunnnen. Denk een keer aqaupark bezoeken, grotere steden in de buurt bezoeken. Wat gaan jullie doen? Op welke camping zitten jullie?
2 jaar geleden
We twijfelen of we de fietsen dit jaar okk weer meenemen, zodat we er altij ...
Ja wij ook aquapark en Verona en/of Venetie. Wij zitten op hotel ma is nog te annuleren tot enkele dagen voor vertrek. Ik zoek nog steeds een kleinschalig, gastronomisch, kindvriendelijk resort/vakantiepark. Bestaat blijkbaar niet :p
2 jaar geleden
Reactie op Lolie84
Ja wij ook aquapark en Verona en/of Venetie. Wij zitten op hotel ma is nog ...
Oohja...wij gaan naar Camping Butterfly. Geboekt via Roan Campings. Een vrij kleine camping volgens mij. Maar of het gastronomisch goed is weet ik niet helemaal. Wij gaan 17augustus..mochten jullie later gaan kan ik laten weten hoe het daar is.