30 Reacties

één jaar geleden

Bij de h&m(online) gaan ze tot maat 104.

één jaar geleden

Bij c&a vond ik voor onze zoon nog genoeg rompers in 92. Ik twijfel ook wanneer er mee te stoppen. Is lastig.

één jaar geleden

Ik heb deze week z’n eerste ondergoed binnen gekregen. Zoo schattig zo klein! En het staat zo stoer. Ik ga stoppen met de rompers iig haha

één jaar geleden

Er zijn veel rompers 86/92. Ook van de HEMA. Als het erg warm is doe ik mijn zoontje nu een boxershort aan. Van de HEMA of Zeeman. Heel schattig. Ik denk dat ik na de zomer overga op boxershort en hemd. Of misschien toch nog wel rompers... Even kijken wat makkelijker is.

één jaar geleden

Reactie op Lisalk

Er zijn veel rompers 86/92. Ook van de HEMA. Als het erg warm is doe ik m ...
Ja ik was dus bij de Prenatal en Hema maar die hebben bar weinig. Prenatal had 1 romper zonder mouwen (in geel, niet echt zijn kleur) en de Hema had er ook 1 in het groen. Dus die maar meegenomen. Voor meisjes hebben ze dan onwijs veel soorten en maten 😐

één jaar geleden

Reactie op Inge1992

Ik heb deze week z’n eerste ondergoed binnen gekregen. Zoo schattig zo klei ...
Aahw wat schattig! Ik vind het wel een grote stap. Het voelt dan echt alsof ze ‘baby’- af zijn 😅 Maar misschien ligt dat aan mij haha

één jaar geleden

Reactie op zoemzoem

Bij de h&m(online) gaan ze tot maat 104.
Dat is goed om te weten. Dankjewel! Ik kocht ze eigenlijk bij de Prenatal of Hema. Die van de H&M lubberen zo snel en vallen vaak groter, maar zal eens kijken ☺️

één jaar geleden

Ik koop ze bij de HEMA. Hij heeft nu de laatste maat 98/104 aan en die beginnen bijna te klein te worden (die met rib stof zijn net wat groter dan de katoenen). Dus ik moet ook aan het ondergoed. Wel balen, want hempjes gaan veel sneller uit een onderbroek waardoor hij snel een blote rug krijgt.

één jaar geleden

Bij de hema hebben ze nog 98/104 .. maar zit ook te twijfelen over gewoon ondergoed.

één jaar geleden

Reactie op Carly90

Ja ik was dus bij de Prenatal en Hema maar die hebben bar weinig. Prenata ...
Op internet heeft hema vaak heel veel. Ook vaak aanbiedingen 2+1 enzo.

één jaar geleden

Wij hebben 98/104 ondertussen. Bij de Hema hebben ze die, maar dat hangt uiteraard bij de grotere jongens maten en niet meer bij de andere rompers. Maar ik twijfel ook om over te gaan stappen. Zeker met de warme dagen

één jaar geleden

Ikheb gister nog mouwloze ribrompers gekocht bij de hema voor ons zoontje in maat 98/104. Keuze is inderdaad minder dan in die kleine maatjes. Maar met goed zoeken zijn ze er wel. Name it heeft (online) ook mooie jongens rompers in grotere maten.

één jaar geleden

Zeeman heeft ze voldoende. Vanaf maat 104 over naar een hemd.

één jaar geleden

Tot ze zindelijk zijn, lijkt me? Of als je daar mee bezig gaat. Een luier zonder romper lijkt mij niet zo handig, een romper houdt een volle luier vast.

één jaar geleden

Reactie op Evoorbaby

Tot ze zindelijk zijn, lijkt me? Of als je daar mee bezig gaat. Een luier z ...
Een boxer werkt ook prima hoor.

één jaar geleden

Hier sinds een week of 2 over. De rompers waren aan vervanging toe en aangezien mijn zoontje steeds meer interesse in het potje heeft een geprobeerd wat we er van vinden. Mijn partner en ik vonden het allemaal veel makkelijker en Pelle vind het wel stoer.

één jaar geleden

Reactie op Evoorbaby

Tot ze zindelijk zijn, lijkt me? Of als je daar mee bezig gaat. Een luier z ...
Maar een onderbroek doet dat toch ook? Of niet?

één jaar geleden

Reactie op Carly90

Maar een onderbroek doet dat toch ook? Of niet?
Ja hoor gaat met ondergoed ook prima.

één jaar geleden

Hier de mouwloze rompers van de Hema in 86/92. Vind rompers juist nog wel fijn.

één jaar geleden

Reactie op Carly90

Ja ik was dus bij de Prenatal en Hema maar die hebben bar weinig. Prenata ...
Misschien bij Hema online