30 Reacties

één jaar geleden

Ik koop ze online bij Next, is t/m 92/98 en ook voor jongens veel keuze volgens mij. Hier liep ze van de week zonder romper (was kletsnat geworden en was een reserve vergeten). Dus Olivia ging prompt zelf haar broek en luier uitdoen. Die draagt voorlopig dus nog een romper 😉

één jaar geleden

Wij doen al een tijdje een hemdje mouwloos, en een boxershortje over de luier. Ideaal als je kind niet stil wilt liggen ivm de drukknoopjes. Vind het persoonlijk ook geen gezicht als de luier boven de broek uitsteekt.

één jaar geleden

Ik koop ze online bij de prenatal. Wij zijn wel van de effen kleurtjes en daar is wel genoeg keuze in, zowel mouwloos als met korte en lange mouw. Ik vind een romper nog wel handiger. Denk dat wij dat pas gaan doen als hij zindelijk wordt.

één jaar geleden

Wij hebben de mouwloze rompers van de HEMA maar omdat die rompers zo trekken in de nacht en hij dan gaat lekken heb ik voor de nacht wel hemden en boxers gekocht. Heel schattig 😍

één jaar geleden

Toch een romper/hemdje setje gekocht... tis wel te leuk🥰

één jaar geleden

Reactie op Kimvg

Toch een romper/hemdje setje gekocht... tis wel te leuk🥰
Leuk! Blijft het goed zitten?

één jaar geleden

Reactie op Carly90

Leuk! Blijft het goed zitten?
Heb het pas net aan. Maar had van rompers maat 98/104 vd hema. Heb nu voor deze zekerheid maat 92 genomen van de boxershort en wel 98 /104 van het hemdje.. deze zijn van zeeman. Maar tot nu toe zit het goed ..hij vind het zelf ook erg stoer haha

één jaar geleden

Heb nu een paar hempjes en onderbroeken gekocht. Dit omdat ik haar regelmatig op het potje zet en de rompers mij iets te snel te klein worden dacht ik. Ik koop hempjes dat werkt ook net wat beter dan rompers onder zomer kleding met bandjes enz.

één jaar geleden

Ik gebruik beiden. Ik heb overslag rompertjes van prenetal 74/80 en die passen nog prima...terwijl Vicky van kleding 86 of 92 draagt 🤣 Maar voor warme dagen doe ik een hemdje en onderbroek onder bijvoorbeeld een mouwloos jurkje. Vicky vond een mouwloos jurkje zonder rompertje helemaal niets, trok ze steeds haar jurk op, stond ze in blote buik en luier...op straat 🤣 Met hemd en onderbroek is het prima en doet ze dat niet.