29 Reacties

3 jaar geleden

Ja ik heb het vooral met het vinden van woorden als ik in gesprek ben. Of afspraken die ik maak en dan vergeet ik de tijd al wanneer ik bijvoorbeeld op hang. Erg lastig soms.

3 jaar geleden

Ja hier ook, helaas is dit ook iets die nog ongeveer tot 6maanden na je bevalling blijft duren. Zwangerschapsdementie 🤷🙈

3 jaar geleden

Reactie op Bjenn

Ja hier ook, helaas is dit ook iets die nog ongeveer tot 6maanden na je bev ...
Och jee pfff 😆😅

3 jaar geleden

Ja ik heb het vooral met het vinden van woorden als ik in gesprek ben. Of a ...
Ja heb t zelfde echt vervelend... 😅

3 jaar geleden

Ook hier erg herkenbaar

3 jaar geleden

Ja ik heb er ook last van. Als ik bv naar de keuken loop ben ik alweer kwijt wat ik daar kwam doen. 😂 Maar doe ook gekke dingen zoals koffiepot in de koelkast zetten etc. 🤦🏻‍♀️😆 Zal er allemaal wel bij horen. 😅

3 jaar geleden

Reactie op CG88

Ja ik heb er ook last van. Als ik bv naar de keuken loop ben ik alweer kwij ...
Hahaha herkenbaar 🤣

3 jaar geleden

Jaaa heel erg. Eergisteren ben ik m’n sleutels vergeten en al m’n spullen lagen nog binnen in huis 😂 ik kon niet meer m’n huis in.. en gister heb ik mij helemaal vergist in een datum van een weekendje weg waar ik op het laatste moment achter kwam 😓

VRIEND

3 jaar geleden

Same here, Ben zelf filiaalmanager. En mijn personeel kon het goed merken dat ik van alles aan het vergeten was (qua afspraken & werkzaamheden). Toen konden ze hun vinger er nog niet op leggen waarom ik alles vergat 🤣 Nu helpt mijn assistent me met wat dingetjes. In het begin vond ik het erg vervelend, maar juist je ertegen verzetten, maakt het erger. Ik was daarvoor ook al een warhoofd, maar nu helemaal 🤪

3 jaar geleden

Hahaha jaaaa herkenbaar!

3 jaar geleden

Ja ik heb het vooral met het vinden van woorden als ik in gesprek ben. Of a ...
Herkenbaar ik gebruik mijn agende voor alles soms ook zo vergeet sleutels. Papieren

3 jaar geleden

Bij mij begint het ook te komen. Gister ochtend gedoucht, helemaal aangekleed, en toen ik naar een half uur dacht laat ik m’n haar maar eens kammen bleek die nog vol crème spoeling te zitten 😭 kon ik dus weer douchen.. En ik was smiddags even bij m’n ouders. Normaal leg ik altijd de auto sleutels neer waar ik het vroeger ook altijd neer legde.. maar dus niet gedaan, dus ik kon samen met mams opzoek naar m’n sleutels 😅

3 jaar geleden

Begint hier te komen dat ik verkeerde woorden gebruik. En mn vriend kijkt me dan raar aan en zegt dan "je bedoelt zeker...". Uh oeps ja dus. Hoop dat het hierbij blijft. Lijkt me lastig om sleutels bv kwijt te zijn. Moet wel echt goed opletten met boodschappen doen (online) dat ik geen cruciale ingrediënten mis voor een gerecht. Bv zelf salade maken en dan de ijsbergsla vergeten 🙈

3 jaar geleden

Jaaaa! Gisteren wilde ik het alarm op de zaak eraf zetten. En ik kon me de code toch niet herinneren😂 gelukkig net op tijd kwam het weer boven.

3 jaar geleden

Mega vergeetachtig. Nou was ik altijd al wat warrig. Maar nu ... 😂 En heb moeite met woorden, zoals ik vaak zeg. Letterbak in de war

3 jaar geleden

Ik heb het ook heel erg soms, ben nog maar 13+4 weken😅

3 jaar geleden

Ja enorm en naar mijn ideee wordt het ook steeds erger! Vergeet regelmatig het gas of de oven uit te zetten...m'n vriend controleert nu standaard nadat ik klaar ben met koken. Maar toppunt was toch wel mijn pincode vergeten bij de slager en vervolgens niet kunnen betalen 🙈

3 jaar geleden

Normaal gesproken hoef ik niet direct alles op te schrijven als ik iets afspreek of iets moet doen. Maar die tijd is voorbij. Ik ben soms echt warrig 🙃

3 jaar geleden

Ah hier nog 1! Al 3 keer deze week boodschappen wezen doen en al 3x vergeten om koffie mee te nemen 🙈 oh en ik ben ook alles kwijt. Vond laatst na een half uur zoeken mn zout pot in de koelkast

3 jaar geleden

Vorige zwangerschap mijn sleutelbos in de fiets laten liggen, was het hele huis, terwijl we sliepen, leeggeroofd. Had me voorgenomen dat nooit meer te laten gebeuren. Je raadt het al... nu weer zwanger en de sleutelbos zat er weer lekker in. Gelukkig dit keer geen inbraak.... pff. Mijn man checkt elke avond de fiets nu 😊