24 Reacties
2 jaar geleden
Hier is vaak rond een uur of 2 dat onze verjaardagen beginnen.
Vorige jaar hadden we veel teveel dus dit jaar gaan we wat minder halen.
Taart komt er, buitenlandse hapjes (haar vader heeft een Koerdische afkomst)
En voor in de avond heeft hij eten geregeld zodat de familie hier kan eten.
Ik hou het gewoon thuis klein met vooral mijn familie aangezien ik geen contact met zijn familie heb.
Thema had ik vorige jaar Nijntje, dit jaar doe ik gewoon alles roze.
En als jullie nog tips hebben voor kadootjes 😂zover ben ik nog niet
2 jaar geleden
Wij hebben wat familie en vrienden uitgenodigd van 14:00 uur tot 18:00 uur nu achteraf denk ik dat het wel iets telang is maar niet iedereen blijft tot het einde,,, voor de mensen die wel blijven maken we soep en broodjes hamburgers. We hebben een taart besteld en als thema hebben we graafmachine/ tracker, weet niet hoe het komt maar hij is er helemaal gek van🥰
2 jaar geleden
Reactie op Lokko
Heb van 10 tot 12.30 uur een ronde. En van 15.00 uur tot 17.00 uur. Ochtend ...
Dit ga ik ook doen! 1 ronde van 10-12u en 1 ronde van 15-17u. Thema hier wordt Bumba, vindt ze sinds kort helemaal leuk. Dus een Bumba taart, Bumba bordjes en dat soort dingen.
Ik zou het erg leuk vinden om ook een soort activiteit te doen, hebben jullie ideeën?
Ik dacht eerst aan een ballenbakje huren, maar dat is ook niet zo makkelijk gezegd als gedaan. Zag een leuke maar die kost 425,- voor een dag huren, No way dusssss tips zijn welkom :)
2 jaar geleden
Ons thema dit jaar is ‘dinosaurs’. Ik laat een thema taart maken. En daarnaast maak ik thema cupcakes voor de kindertjes. Uiteraard komt er een borrelplank op tafel met hierop lekkers voor zowel de volwassen als de kinderen. Ik heb van AliExpress en Amazon dino bordjes/bekers, ballonnen en slingers gehaald.
Wij doen ‘s ochtends een ronde met familie en na het slaapje doen we nog een ronde kennissen/vrienden en buren. Dit is ook uit praktisch oogpunt omdat we niet alles in één keer in huis kunnen hebben en we denken dat het toch ietsjes rustiger is voor ons zoontje om het in twee keer te doen.
Op de opvang gaat gaat mijn zoontje trakteren op een dino taart (van piepschuim). Pakjes drinken, ontbijtkoekje en smarties erop en versieren met zijn naam/leeftijd en dino’s.
2 jaar geleden
Hier nog niet echt een idee. Ik ben op 22 oktober uitgerekend van de 2de en op 12 november is Pelle jarig. Dus als de kleine besluit langer te blijven zitten zit er echt maat weinig tijd tussen. Uiteraard gaat het wel gevierd worden maar denk dat we het dit keer in meerdere rondes en misschien zelfs wel over 2 dagen verspreiden. Maar in elk geval op de dag zelf tijd voor de opa's en oma's en ooms en tantes. Voor vrienden misschien wel een dagje later.
2 jaar geleden
Zit te denken aan thema jokie en jet... Romée is op een vrijdag jarig dus we vieren het op vrijdag én zaterdag want het huis is te klein om alles in 1x te doen. En qua drukte ook beter voor haar zelf. Wij doen natuurlijk taart en ik maak zelf hapjes schalen met worst en kaas etc.
2 jaar geleden
Wij vieren haar verjaardag thuis vanaf 14.00 uur. Het bezoek kan dan nog blijven hangen als ze die avond naar bed gaat. We zorgen voor avondeten (waarschijnlijk soep of iets uit de airfryer) en een koemelkvrije verjaardagstaart. We hebben wel alcohol, maar drinken zelf eigenlijk niet. We nodigen opa, oma, tante, voogden en twee stellen met kinderen uit. We zullen, net zoals bij haar eerste verjaardag, de woonkamer met slingers versieren. Ballonnen vind ik zonde voor het milieu 🤭.
2 jaar geleden
Reactie op Sandralivv
Hier is vaak rond een uur of 2 dat onze verjaardagen beginnen.
Vorige jaar ...
Zijn gelukkig al wat handige topics voor!
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op KnR
Thema van dit jaar bouwen!
Gaan veel werken met constructie borden en graa ...
Wij vieren het op zaterdag van 10.00-18.30. Tussendoor gaat hij gewoon naar bed. Er komen ongeveer 15 personen. Hopelijk beetje verdeeld. Gewoon lekker thuis. Oma maakt een taart en maak nog wat losse cupecakes
2 jaar geleden
Wij vieren het ook de hele dag, vanaf 10 uur, zodat visite verspreid komt. Er zullen ook wat mensen blijven avondeten. Daar maak ik sowieso groentesoep voor maar er moet natuurlijk nog wel wat bij... Dus als iemand goede ideeën heeft hoor ik dat graag 😉
2 jaar geleden
Ik denk dat wij van 10 tot 12 doen en na 15.00. Dan kan ze nog even lekker slapen smiddags.
Sochtends koffie met gebak en smiddags gebak en een borrel en denk dat ik een kippiepan ga halen o.i.d. Lekker met een stokbroodje en wat salade erbij.
2 jaar geleden
Nou kijk: mijn gedachtens..
Ik dacht eerst alleen de middag 14 tot 17 uur ofzo. Geen thema omdat ze niet 1 ding heeft wat ze geweldig vind. Dit gewoon thuis. Evt een springkussen in de tuin. Vrienden en fam uitnodigen... taartje met veel kleurtje. Is een heel vrolijk meisje dus dacht top...
Maar nu..
Ze vind dieren wel heel leuk.. misschien shaun the sheep wel taartje. Maar cupcakes erbij voor de kinderen misschien makkelijk. Misschien dan ook versiering aanpassen.. diertjes balonnen enz. Avond eten zou ook kunnen (14-20) soepje broodje knakworsten enz. Vrienden en fam opgeteld. 31 man. Maar weet zeker dan er mensen afvallen.
In de vakantie vond ze de disco super leuk. We kunnen ook een partytent neerzetten muziek en lichtjes erin en dansen voor de kleintjes...( springkussen ook nog steeds leuk..)
Maar als het slecht weer is..
Kan ook een sweettable maken..
Ze is 12 noveber jarig.. dan komt de sint aan.. en dat is ook mijn feestje en daar wil ik heen.
Wk later ben ik zelf jarig... dus ik weet het nog niet😁
2 jaar geleden
Wij vieren het twee dagen van 13.00 tot 17.00. Ik ga een lekkere (foto) taart bij de Hema bestellen en wat hapjes, stokbroden,kaasplankje en (gezonde) snacks voor de kinderen. Bij de action hebben ze leuke plastic bordjes ed in verschillende themas.. Onze meid is weer fan van Peppa pig. Verder leuke ballonen met confetti en een heel groot doek voor photobooth