7 Reacties

2 jaar geleden

Hadden wij ook 2 weken geleden vooral snachts, gewoon laten voelen dat je er bent…kort aandacht geven, niet uit bed nemen maar terug leggen en zeggen, we gaan nog een beetje slapen. Heeft een weekje geduurd bij ons.

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft het toen ze een maand of 8/9 was een paar weken gehad. Ze is nu 1 (13 maanden). Ze zette het werkelijk op een brullen als ik haar bij de opvang bracht. Of waar dan ook eigenlijk. Zodra ik weer thuis kwam zat zo ook werkelijk aan mij vastgeplakt de hele dag. Bij het wegbrengen heb ik haar gewoon gedag gezegd en gekust en geknuffeld zoals altijd en daarna meteen weggegaan, niet meer omgekeken, zodra ik dat deed, zette ze het weer op een brullen. Als ze alleen maar bij mij wilde zijn als ik thuis was liet ik dat ook gewoon toe, lekker knuffelen. Na een paar weken ging het hier vanzelf weer over. Als ik haar nu weer wegbreng steekt ze haar armpjes al uit naar de juffen en niet meer huilen als ik weg ga 🥰

2 jaar geleden

Het is vooral naar de opvang. Hopelijk gaat het snel voorbij.

2 jaar geleden

Reactie op MH1983

Het is vooral naar de opvang. Hopelijk gaat het snel voorbij.
Luna begint tegenwoordig al keihard te huilen bij de voordeur van het gebouw. Ik geef haar een flinke knuffel en kus, wens haar veel plezier, houd de overdracht met de leidsters kort en ga snel weer weg. Met een paar minuten is ze daar aan het spelen alsof er niets aan de hand is.

2 jaar geleden

Wij hebben er geen last van, geen idee of het de reden is, maar mijn man brengt mijn zoontje altijd weg, terwijl hij meer naar mij toetrekt. Het is een keer te proberen als het uitkomt (bij ons is het omdat ik de nachten doe en dan kan ik nog even bijslapen tot ik moet werken)

2 jaar geleden

Ja erg herkenbaar. 🙄 Ons zoontje heeft het een paar weken bij mij gehad. Toen ik ziek was deed mijn man vooral de zorg, daarna als hij uit beeld ging, dan was het huilen geblazen en zoontje was moeilijk te troosten. Nu is het sinds een paar dagen weer goed en kijkt hij niet eens om als we weggaan. 😄

2 jaar geleden

Hele vervelende fase heb het hier gehad toen mijn dochter rond de 9/10 maanden was. Kon echt niet weg gaan zonder dat ze moest brullen, en van een ander wou ze niks weten. Kreeg toen als tips veel kiekeboe spelletjes spelen. Zodat ze weten dat je even weg gaat en weer terug komt. Hier heeft het helaas wel een tijdje geduurd tot ze weer zelfstandig alleen kon zijn zonder aan mij vast geplakt te zitten.