15 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Den1993
Bij ons in de buurt heeft de intratuin een speelhal bij het eet gedeelte. E ...
Dat is zeker leuk idd! Binnenspeeltuin vind ze geweldig maar daar komen we al best vaak 馃き
2 jaar geleden
Reactie op Lotje6
Klei!!!!
Ja is dat al leuk voor die kleintjes? Mijn dochter is echt binnen 5 minuten op iets uitgekeken.... soms best vermoeiend
2 jaar geleden
Klei is hier ook echt top! Al moet ik het wel samen doen. Vaak kun je bij de Intertoys ook een los potje kopen dat heb ik gedaan om uit te proberen en hij vind het heel leuk. Een mesje en vorkje erbij en hij kan zich zeker 30 minuten vermaken.
Pelle vindt het ook leuk om in de keuken te "helpen" lees op het aanrecht erbij zitten. Dus een wat uitgebreidere lunch of iets bakken zorgt ook voor wat plezier.
Van de week kreeg ik een pakket luiers binnen in een grote doos daar heb ik hem ingezet met een hand vol krijtjes en potloden. De doos is nu mooi versierd en hij heeft zich prima vermaakt.
In de droge momenten met ielmpak en regenlaarzen naar buiten stenen zoeken en deze vervolgens laten drogen om de volgende dag te schilderen. En natuurlijk even in de plassen stampen.
En soms als ik het echt niet meer weet op een rustig tijdstip naar de ah en hem dan zelf met een winkelwagentje laten rijden. Ik zorg er dan wel voor dat we maar een paar dingen nodig hebben. Maar ach toch al snel weer 45 minuten verder.
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Colet
Klei is hier ook echt top! Al moet ik het wel samen doen. Vaak kun je bij d ...
Leuke foto's!
Met klein winkelwagentje door de supermarkt werkt hier ook prima op een regenachtige dag. Even eruit en lekker binnen toch wat grotere afstanden lopen 馃槅.
En dan maar 2 dingen kopen omdat we eigenlijk niet echt iets nodig hadden.
Verder hier de gebruikelijke dingen, blokken bouwen en voor de afwisseling soms alle wc rollen hoog op stapelen in de woonkamer. Hier is noppert nu een groot succes, daar bouwt ze veel meer mee dan met duplo. Liedjes zingen en dansen. Even videobellen met overgrootoma. Lezen etc.
2 jaar geleden
Reactie op 2020mama
Leuke foto's!
Met klein winkelwagentje door de supermarkt werkt hier ook pr ...
Oh een klein winkelwagentje hebben we eigenijk nog nooit gedaan, dat is wel een goede! Nu hopen dat ze niet alle schappen leeg trekt 馃槄
2 jaar geleden
Oh een klein winkelwagentje hebben we eigenijk nog nooit gedaan, dat is wel ...
Daar was ik ook bang voor maar ik gaf hem heel duidelijk aan wat hij mocht pakken en laat hem bijvoorbeeld zelf kiezen welk fruit. En ook met vleesbeleg mocht hij zelf kiezen. Vind hij echt heel leuk
茅茅n jaar geleden
Hoewel het niet regende vandaag, heb ik toch een aanrader om even te delen.
We zijn vandaag naar de bibliotheek geweest en dat was zo'n succes. Helpt ook dat ze hier leuke banken hebben waar je prima met je kleintje kunt zitten of liggen lezen. Het ene na het andere boekje werd gepakt en weer opgeruimd. Voordat ik het wist was er een uur voorbij..