31 Reacties

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! 🤗

3 jaar geleden

Gefeliciteerd 😘

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! 😊

3 jaar geleden

Jeetje wat heftig om dat in 1 keer te horen! Ben je er wel blij mee?

3 jaar geleden

Wat moet dat schrikken zijn! Hopelijk is het (ook) wel mooi nieuws voor je?

3 jaar geleden

Wow! Proficiat!

3 jaar geleden

Gefeliciteerd!!

3 jaar geleden

Gefeliciteerd

3 jaar geleden

Wat moet dat schrikken zijn! Hopelijk is het (ook) wel mooi nieuws voor je? ...
Dat is het zeker, is ook niet gepland, was aan anti conceptie. Maar ik zie het als een kado, ruim 8 jaar geleden de kinderwens opgegeven, omdat de iui behandelingen niet aansloegen.

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! 😘

3 jaar geleden

Agh vrouwke, natuurlijk is zoiets schrikken! Kan ik me helemaal voorstellen (wij kwamen er ook ‘laat’ achter)! Gun jezelf en jullie even wat tijd om alles te laten bezinken, het is een hele verandering in zowel je lichaam als in je hoofd - zeker als je schrijft dat je 8 jaar geleden de hoop hebt opgegeven op een nieuwe zwangerschap. Mama’s zijn sterk, hier kom je en jullie uit! Hopelijk kan je binnenkort snel genieten van het onverwachte maar toch bijzondere en blije nieuws en een fijne zwangerschap tegemoet gaan! Veel liefs gewenst!

3 jaar geleden

Gefeliciteerd ☺🎉

3 jaar geleden

Gefeliciteerd

3 jaar geleden

Reactie op Jolandar

Dat is het zeker, is ook niet gepland, was aan anti conceptie. Maar ik zie ...
Gefeliciteerd! Bijzonder zeg! Hopelijk kan je gauw aan het idee wennen. En lukt het daarna om ervan te genieten 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Jolandar

Dat is het zeker, is ook niet gepland, was aan anti conceptie. Maar ik zie ...
Jeetje, wauw.. Wat een prachtig cadeau! Gefeliciteerd en hopelijk snel over op genieten dan!! ❤️❤️

3 jaar geleden

Wauw, dat is even schrikken. Gefeliciteerd!

3 jaar geleden

Sjoow gefeliciteerd. Nouu heb je even mazzel dat je die stress periode niet hoeft door te maken.

3 jaar geleden

Wauw dat moet een prachtige verrassing zijn!!🥰

3 jaar geleden

Gefeliciteerd!

3 jaar geleden

Wat leuk! Maar ook bijzonder dat je er pas na 14 weken achter kwam. Niks gemerkt van de misselijkheid en moeheid? Hoe ben je er achter gekomen (als je dat wilt vertellen haha)