23 Reacties

2 jaar geleden

Zou nogmaals bij de huisarts aan de bel trekken. Vind 3 dagen zonder enige verbetering wel wat lang. Hebben ze een foto gemaakt van haar hele onderbeen? Of alleen de enkel en/of voet?

2 jaar geleden

Zou nogmaals bij de huisarts aan de bel trekken. Vind 3 dagen zonder enige ...
Ja, wanneer er morgen geen verbetering is opnieuw contact. Van haar heup/bovenbeen/onderbeen en voetje..

2 jaar geleden

Reactie op LisanneLune

Ja, wanneer er morgen geen verbetering is opnieuw contact. Van haar heup/b ...
Oh dat is wel netjes want bij kinderen is het altijd lastig te onderzoeken. Ben zelf röntgenlaborant en zo doen wij het idd ook altijd als het onbekend is waar precies de pijn zit. Je ziet zelf geen blauwe plek of zwelling oid?

2 jaar geleden

Oh dat is wel netjes want bij kinderen is het altijd lastig te onderzoeken. ...
Geen blauwe plek zichtbaar. Onderbeentje/enkeltje lijkt iets dikker. Geeft nog steeds pijn aan ondanks 3xdaags pcm.

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft een ongelukje gehad toen hij bij mij op de glijbaan zat. Hij is ook blijven haken. Huisartsenpost zei dat we moesten komen want dit zijn veel voorkomende breuken. Ze moesten heel goed inzoomen maar hebben hem wel 10 dagen in het gips gezet omdat die kleintjes er niet, niet op kunnen staan. Ik zou ook terug gaan denk ik. Zo zielig hè nu ze zo jong zijn. 1 geruststelling. De arts zei dat breuken bij die kleintjes volledig herstellen en alleen als het heel ernstig is kunnen ze er wat aan over houden.

2 jaar geleden

Reactie op Kleintjeonderweg

Mijn zoontje heeft een ongelukje gehad toen hij bij mij op de glijbaan zat. ...
Ja ik vind het ook zo zielig.. morgen opnieuw contact met de huisarts!

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft een ongelukje gehad toen hij bij mij op de glijbaan zat. ...
En ze kon eindelijk zelfstandig lopen en nu gebeurt dit en nu beweegt ze dus alleen zichzelf voort via haar billen en heel af en toe kruipen

2 jaar geleden

Reactie op LisanneLune

En ze kon eindelijk zelfstandig lopen en nu gebeurt dit en nu beweegt ze du ...
Ja heel herkenbaar. Ik heb toen echt geluk gehad dat ze heel goed hebben gekeken en dat gips hebben geplaatst. Toen wilde hij de eerste twee dagen er niks mee en daarna deed hij er alles mee alsof er niks was gebeurd. Heel veel sterkte voor je kleine!

2 jaar geleden

Ja heel herkenbaar. Ik heb toen echt geluk gehad dat ze heel goed hebben ge ...
Wij moesten om 13.40 uur opnieuw bij de gipskamer zijn, orthopeed heeft onderzoek gedaan. Pijnklachten echt vanuit haar enkel, hij ging de röntgenfoto's nakijken en tot zijn verbazing zag hij een duim van een zuster op de enkel van Lune staan (erg slordig). Hij wilde opnieuw een foto hebben en wat blijkt, Lune haar enkel is gebroken!

2 jaar geleden

Reactie op LisanneLune

Wij moesten om 13.40 uur opnieuw bij de gipskamer zijn, orthopeed heeft ond ...
Pffff jeetje wat slordig!!! Maar wat goed dat jullie teruggegaan zijn zeg!

2 jaar geleden

Pffff jeetje wat slordig!!! Maar wat goed dat jullie teruggegaan zijn zeg!
Nou he, ik was ook helemaal in shock. Vanaf dinsdag al een gebroken enkeltje, maar goed nu in het gips en hopelijk een spoedig herstel!

2 jaar geleden

Reactie op LisanneLune

Neee, hoe hebben ze dat gemist! Dan kan je een foto toch niet beoordelen! Sterkte voor June! (En jullie)

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Neee, hoe hebben ze dat gemist! Dan kan je een foto toch niet beoordelen! S ...
Dat zou je zeggen he, ben heel blij met de orthopeed van vandaag die zo oplettend was en dat ik mijn gevoel heb gevolgd. Pff

2 jaar geleden

Wat fijn dat jullie nu weten wat het is en dat ze met gips geholpen wordt. Hopelijk is het snel weer geheeld en goed dat je naar je moedergevoel hebt geluisterd. 💕

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Wat fijn dat jullie nu weten wat het is en dat ze met gips geholpen wordt. ...
Heel lief van je!! Is zeker een opluchting. Hopelijk heeft ze ook snel minder pijn. Dankjewel voor jullie reacties!

2 jaar geleden

Hoe gaat het met haar in het gips nu?

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Hoe gaat het met haar in het gips nu?
Wat lief dat je ernaar vraagt. De pijn is stukken minder, hoeft niet meer te huilen. Ze is meer aan het kruipen en probeert zelfs af en toe te komen staan, maar is natuurlijk heel gek met het gips dus staat ze nog niet op. Dus er zit echt verbetering in, wat ben ik blij dat ik vrijdag terug ben gegaan!

2 jaar geleden

Reactie op LisanneLune

Wat lief dat je ernaar vraagt. De pijn is stukken minder, hoeft niet meer t ...
Wat fijn om te lezen! 💕

2 jaar geleden

Reactie op LisanneLune

Neeeee joh!! Wat schandalig. Jeetje wat goed dat je naar je moeder gevoel hebt geluisterd! Hopelijk geneest ze net zo goed als het beentje van mijn zoontje. Hoelang moest Lune in het gips?

2 jaar geleden

Neeeee joh!! Wat schandalig. Jeetje wat goed dat je naar je moeder gevoel ...
Nou he, ik was ook stomverbaasd. Met drie keer terugkomen en telkens naar huis sturen met paracetamol terwijl de orthopeed duidelijk een breuk zag maar goed, gelukkig zit ze nu in het gips en gaat het beetje bij beetje beter. Maximaal 2 weken, de orthopeed heeft gezegd even afwachten wanneer ze gaat belasten dus weer gaat staan en lopen als ze dst nou weer 3 a 4 dagen achter elkaar doet zou het gips eraf mogen. Dus even afwachten, maar ben allang blij dat de pijn onder controle is!!