12 Reacties

3 jaar geleden

Hier heb ik ook veel last van. Bij iedereen thuis ruikt het goed behalve bij mij.. Vooral de gang en de keuken stinken. Ik herken het heel erg van mijn vorige zwangerschap, toen werd het wel beter rond week 15 maarja, een tip heb ik helaas niet..

3 jaar geleden

Ik heb het ook helaas vooral se vaatwasser die stinkt en alles wat eruit komt ook, word er gek van! Helaas kan je er niks aan doen :( wachten tot het minder word

3 jaar geleden

Ik ruik de koelkast al vanaf de hal, ook al maak ik ‘m elke week schoon. Merk wel dat t nu een beetje minder wordt gelukkig

3 jaar geleden

Reactie op Selsi

Ik ruik de koelkast al vanaf de hal, ook al maak ik ‘m elke week schoon. Me ...
Dat heb ik ook! En doordat m’n maag dan omdraait ben ik eigenlijk al klaar met eten 🤭

3 jaar geleden

Ik vind wijn ineens heel lekker ruiken, maar de kat stinkt ineens, zo raar! Soms heb ik het ook met koken, dus dan mag mijn man het afmaken. Gewoon een beetje schipperen...

3 jaar geleden

De keuken en woonkamer stinken enorm. Super vervelend aangezien ik veel tijd spendeer in de woonkamer door de corona crisis. De ramen gaan in de ochtend als eerste open. Vooral in week 6-8 was het heel erg. Ik smeerde af en toe een beetje vicks onder mn neus zodat ik de vieze geurtjes ff niet rook, hielp wel 😅😅

3 jaar geleden

Heel herkenbaar! het ergste nog.. Ik vind mijn partner erg stinken!! wil ook niet een kus geven of knuffelen.. 😳😬

3 jaar geleden

Ik heb een lampair geurbrander met neutraal vloeistof er in. Deze neemt veel geurtjes weg

3 jaar geleden

Reactie op MijnDraakjes

Heel herkenbaar! het ergste nog.. Ik vind mijn partner erg stinken!! wil ...
Heel herkenbaar en met name als hij net van het werk komt dan hangt er een geur om hem heen 🤮 Hij gebruikt nu al deo in de auto voor dat hij binnen komt dat helpt wel iets gelukkig.

3 jaar geleden

Anti tabak kaars

3 jaar geleden

Ik kan ook weinig geuren verdragen. Geurstokjes, geurkaarsen en luchtverfrissers kan ik ook helemaal niet verdragen. Dit maakt het allemaal nog moeilijker

3 jaar geleden

Ik heb een lampair geurbrander met neutraal vloeistof er in. Deze neemt vee ...
Top dankjewel ik heb het besteld kijke of het werkt🤞