9 Reacties

2 jaar geleden

Weken in biotex en/of insmeren met ossengalzeep. Laten drogen in de zon helpt ook goed bij etensvlekken

2 jaar geleden

Ossengalzeep inwrijven en dan in de wasmachine. Of Shout erop spuiten

2 jaar geleden

We hebben Shout vlekkenspray. Werkt goed. Opspuiten voordat je het in de was doet en dan zijn 9/10 vlekken er wel uit.

2 jaar geleden

Hier krijgt ze van die schortjes met mouwen aan tijdens het eten, dat voorkomt een hoop vlekken. En anders inderdaad ook ossengalzeep

2 jaar geleden

Mijn oma haalt alles eruit met Shampoo.. gewoon een Shampoo die je hebt staan en vetvlekken met afwasmiddel.. Shampoo heb ik zelf nog nooit geprobeerd maar oma zweert erbij.

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Hier krijgt ze van die schortjes met mouwen aan tijdens het eten, dat voork ...
Dat idd ook! Schort met mouwen

2 jaar geleden

Zoals eerder al genoemd, ossengal en nat in de zon leggen te drogen. Dat doet wonderen. Soms moet ik iets 2 of 3 keer wassen en in de zon leggen, maar dan is de vlek er ook uit

2 jaar geleden

Ossengalzeep, nat in de zon leggen.. wat ook kan werken is bij vetvlekken direct afwasmiddel (voor je vaat) op de vlek wrijven en daarna gelijk in de was doen. Wij krijgen eigenlijk hiermee de meeste vlekken wel uit de kleertjes.

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Hier krijgt ze van die schortjes met mouwen aan tijdens het eten, dat voork ...
Hier idd ook met pasta saus of zo dat is anders niet te doen... En bij ons gelijk in een emmer biotex als het heel vies is of ik denk dit gaat nogal een moeilijke worden... Rompers en kwijlvlekken krijg ik ook niet altijd meer 100% eruit hoor ( dat het zo gelig wordt) maar ik heb besloten een tweede set kwijlslabjes aan te schaffen indien nodig voor baby 2. Onze dochter kwijlt gewoon veel.... Ze houd haar mond ook open.....