26 Reacties

3 jaar geleden

De verloskundige bellen. Zij weet beter

3 jaar geleden

Vk bellen

3 jaar geleden

Rustig blijven! Weet je of je baby al ingedaald is? Als dat nog niet zo is moet je blijven liggen en de verloskundige bellen. Is ze wel ingedaald dan kun je wachten tot de weeën beginnen. Dit kan binnen een paar uur of dagen beginnen. Succes!!

3 jaar geleden

Geen paniek hoor, overkwam mij eergisteren ook 😉 hangt er vanaf wat je met de verloskundige hebt afgesproken. Als het vruchtwater helder is, kan je ook wachten met bellen tot de weeën regelmatig worden. Als het een donkere kleur heeft, sowieso even bellen. Ik was medisch, dus ik moest ook sowieso direct even bellen. Maar ben toen na een controle naar huis gegaan om de weeën af te wachten. Succes!

3 jaar geleden

Reactie op Fowenique

De verloskundige bellen. Zij weet beter
Heb ık gedaan ZE zeı DAT ık moet wachten opweeen 🤭

3 jaar geleden

Reactie op dilekuyar

Heb ık gedaan ZE zeı DAT ık moet wachten opweeen 🤭
Oooh dan nog ff volhouden💪🏽

3 jaar geleden

Reactie op Blue93

Rustig blijven! Weet je of je baby al ingedaald is? Als dat nog niet zo is ...
Ik weet T Niet ık voel nu nıks🙄

3 jaar geleden

Reactie op dilekuyar

Ik weet T Niet ık voel nu nıks🙄
Dan proberen lekker te gaan slapen! 😁

3 jaar geleden

Wauw, spannend!! Veel succes 💋

3 jaar geleden

Spannend, veel succes 💕

3 jaar geleden

Mijn vliezen zijn ook net gebroken. Hoop dat ik nog wat kan slapen. Succes!

3 jaar geleden

Reactie op Evelienh88

Mijn vliezen zijn ook net gebroken. Hoop dat ik nog wat kan slapen. Succes! ...
Ben vandaag pas 37 weken maak ME wel een beetje zorge heb T ıdee DAT T TE vroeg ıs🙄jıj ook succes evelıneh88

3 jaar geleden

Reactie op dilekuyar

Ben vandaag pas 37 weken maak ME wel een beetje zorge heb T ıdee DAT T TE v ...
Vanaf 37 weken zijn ze helemaal af en kan je kindje veilig geboren worden. No worries 😉

3 jaar geleden

Je verloskundige bellen. Veel succes

3 jaar geleden

Hier zijn de weeen begonnen, vliezen nog niet gebroken

3 jaar geleden

Vlıezen zıjn gebroken en ık voel nu al ween😓😓

3 jaar geleden

Geen paniek. Sowieso zou ik eventjes bellen. Bij mij zijn ze eergisteren om 16.30u gebroken. 'S nachts om 03.00u begon het te rommelen en om 13.14u is mevrouw geboren. Ze geven je lichaam 24u om weeën op te laten komen, mocht dit niet gebeuren verschilt het per praktijk/ziekenhuis wanneer ze gaan helpen het op te wekken.. In ieder geval gaat het niet lang meer duren voordat je kleintje komt! Succes! 💪

3 jaar geleden

Succes meid heel spannend🍀🍀

3 jaar geleden

Oh wat spannend, veel succes!!

3 jaar geleden

wachten tot je ween komen en dan pas bellen bij mij duurde het bij de 1e bijna 9 uur voor de 1e weeen , nog ff lekker slapen zalwel ik zeggen hahaha