38 Reacties

4 jaar geleden

Ik kijk met je mee. Ik ga dit ook krijgen omdat ik een afwijking in 1 van me chromosomen heb..

4 jaar geleden

Ik durf hem zelf helaas niet te doen. Iemand anders heeft hem wel gedaan, zij heeft er bijna geen last van gehad en is niks mis gegaan (nu bijna twee weken geleden). Voordeel is dat er uitkomt dat je kindje gezond is je wel echt meer kunt genieten van je zwangerschap!

4 jaar geleden

Ik had hem vandaag... Moet zeggen nooit meer. Bloeding begon direct maar intussen gestopt. Blaas geraakt eerste keer. Helse pijn maar wel goed onder controle te houden met dafalgan. Nooit meer voor me. Ik wacht wel tot vruchtwater punctie volgende keer. Vorige keer punctie gehad en was het pak aangenamer en minder pijnlijk. Wil niet bang maken maar zat hier echt te janken.

4 jaar geleden

Ps: partner heeft deletie van 1ste chrom.

4 jaar geleden

Oh God. Ik krijg ook vlokkentest. Op de termijn echo een nekplooimeting van 6,6mm. 😥 Maar ik durf niet!!!

4 jaar geleden

Reactie op Adiesta

Ik had hem vandaag... Moet zeggen nooit meer. Bloeding begon direct maar in ...
Oei dat klinkt echt heel pijnlijk! Is het via de buik gegaan of vaginaal? Mij partner heeft noonan syndroom.

4 jaar geleden

Reactie op MarinkeM

Oh God. Ik krijg ook vlokkentest. Op de termijn echo een nekplooimeting van ...
Wanneer krijg je de vlokkentest? Vindt het ook echt doodeng! Bij ons was de nekplooi 3.1 mm

4 jaar geleden

Reactie op Zonnetje91

Wanneer krijg je de vlokkentest? Vindt het ook echt doodeng! Bij ons was d ...
Wordt nog over gebeld... 3,1mm is nog binnen de marge toch? Mag max 3,5mm dacht ik

4 jaar geleden

Net de vlokkentest gehad.. moest inwendig want het ging niet via de buik.. was vreselijk 😥 deedt echt zeer, en begon ook gelijk te bloeden.. maak me toch zorgen. Hoop zo dat het snel stopt

4 jaar geleden

Reactie op Zonnetje91

Oei dat klinkt echt heel pijnlijk! Is het via de buik gegaan of vaginaal? ...
Vaginaal doen ze niet in belgie omdat te veel complicaties komen voor. Ontstekingen, meer kans op miskraam... Raken van t vruchtje.. Dus via buik. Vorige week lukte niet via buik dus deze week dinsdag terug geweest en lukte wel

4 jaar geleden

Reactie op Zonnetje91

Net de vlokkentest gehad.. moest inwendig want het ging niet via de buik.. ...
Echt vreselijke onderzoek. Nooit nooit nooit meer voor me. Vaginaal is wel minder pijnlijk dan via de buik. Maar je hoop echt van harte dat bij jullie goed resultaat is en dat bloeding snel stopt. Bij me heeft 4 uurtjes geduurd en dan gestopt

4 jaar geleden

Vandaag de vlokkentest gehad in het Erasmus ziekenhuis en bij mij viel het ontzettend mee. Het ging snel, vrijwel pijnloos en men doet echt super werk daar in het Erasmus. We krijgen woensdag de uitslag al, maar eerlijk gezegd weten we al zo goed als zeker wat er uit gaat komen helaas. Het is donderdag. @zonnetje91, hoe ging het bij jou?

4 jaar geleden

Vandaag de vlokkentest gehad in het Erasmus ziekenhuis en bij mij viel het ...
Ik had vandaag ook de vlokkentest toevallig ook in het erasmus mc. Ik vondt het erg tegenvallen.. het moest inwendig gedaan worden want via de buik ging het niet. Daarna verloor ik gelijk veel bloed en bij het opstaan werdt ik helemaal draaierig ,begon te zweten en zakte bijna weg. Vondt het doodeng.. kon even op een bed gaan liggen tot het weer beter ging. Ik zie nu nog steeds bloed alleen is het nu wel bruin en niet rood zag ik. Ze hebben gezegd dat de uitslag 2 weken duurt..

4 jaar geleden

Vandaag de vlokkentest gehad in het Erasmus ziekenhuis en bij mij viel het ...
Ik heb maandag 1e afspraak in het EMC. Waarschijnlijk eerst een GUO. En dan de keuze vlokkentest of vruchtwaterpunctie... Waarom weet je al vrijwel zeker wat eruit komt? Sterk gevoel of??? Succes met wachten op de uitslag iig!

4 jaar geleden

Reactie op Zonnetje91

Ik had vandaag ook de vlokkentest toevallig ook in het erasmus mc. Ik vondt ...
Jeetje, wat heftig. Vind het zo vervelend voor je. Hoe kan dat toch zo anders zijn, he.

4 jaar geleden

Reactie op MarinkeM

Ik heb maandag 1e afspraak in het EMC. Waarschijnlijk eerst een GUO. En dan ...
Er is Down gevonden in de Nipt. De kans dat de.vlokke test iets heel anders zegt dan de Nipt, is zeer klein.

3 jaar geleden

Ze hadden ons verteld dat we deze week de uitslag van de sneltest zouden hebben en na 10 werkdagen de rest. Ik heb net zelf maar gebeld omdat we niks hebben gehoord. Wordt er gezegd, ja er is geen verzoek ingediend voor de sneltest! En dat we pas na die 10 werkdagen de uitslagen krijgen van alles..Voel me zo rot nu.. zit al de hele week in spanning

3 jaar geleden

Reactie op Zonnetje91

Ze hadden ons verteld dat we deze week de uitslag van de sneltest zouden he ...
Jeetje zeg! Wat onprofessioneel. Ik duim voor een goede uitslag voor jou. Ik ben aanstaande maandag aan de beurt en heel zenuwachtig!

3 jaar geleden

Jeetje zeg! Wat onprofessioneel. Ik duim voor een goede uitslag voor jou. I ...
Dankjewel! Alvast heel veel succes🍀 ik zal ook duimen voor je. Ze zei nog dat een sneltest pas wordt gedaan als de nekplooi 3.5 mm of meer is. En bij ons was het 3.1.. snap niet dat ze dan eerst zeggen een sneltest en daarna van niet.. nu nog langer in onzekerheid

3 jaar geleden

Wij hebben het nog steeds niet naar buiten gebracht dat ik zwanger ben.. al kan je er bijna niet meer omheen🙈 hoe doen jullie dit? Wachten jullie tot de uitslag of niet