229 Reacties

3 jaar geleden

Die van mij staat nu 2 weken klaar.

3 jaar geleden

Ik wilde beginnen met het inpakken van m'n koffer.. had zondag de laatste dingetjes gehaald... En zondag middag werd ik met spoed opgenomen in t zh... Dus had wel alles binnen maar nog niet gepakt.. 馃檲 gelukkig is er Whatsapp beeld bellen en heb ik vanuit het ziekenhuis samen met mijn man alsnog de koffer in gepakt.. gelukkig na 3 dagen weer naar huis met wee毛n Remmers en prikken voor de longetjes.. maar ik heb hem nu weer klaar staan voor het geval dat.. ( ik ben morgen 34 weken)

3 jaar geleden

Wij gaan hem t weekend vast pakken. Ben dan 33+5 En kans is aanwezig dat baby eerder gehaald moet worden ivm achtergebleven groei en verslechterde doorbloeding van de navelstreng.

3 jaar geleden

Volgende week eens in gang schieten, ben dan bijna 33 weken

3 jaar geleden

Mijn vriend wilde dat ik het inpakte met 33 weken. Die werd heel onrustig. Dus het staat klaar nu haha.

3 jaar geleden

Reactie op Fem_x

Mijn vriend wilde dat ik het inpakte met 33 weken. Die werd heel onrustig. ...
Haha, hier ook. Vorige keer deed ik nog laatste dingetjes tussen de wee毛n door en dat wil manlief nu voorkomen.

3 jaar geleden

Reactie op Mootje88

Ik ben ook 32 weken ik zat er gisteren ook al over na te denken. Maar ik be ...
Ik zou altijd iets klaar hebben staan. Mocht het ineens nodig zijn heb je het altijd bij de hand!! Ik had het bij mijn eerste ook niet klaar staan... maar nu toch maar wel..

3 jaar geleden

Ik ben nu 33 week maar heb hem al een weekjes klaar staan moet er alleen nog kleren voor mezelf in doen maar voor de rest is het wel klaar

3 jaar geleden

De baby tas staat al 3 weken klaar maar mijn koffer moet ik nog doen馃槼

3 jaar geleden

Misschien een stomme vraag, maar pak je de babyspullen apart in? Of samen met je eigen spullen? Dus 2 tassen of alles in 1 koffer/tas?

3 jaar geleden

Mijn vluchtkoffer staat al klaar haha, nu 32 weken

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op PoohBaby

Misschien een stomme vraag, maar pak je de babyspullen apart in? Of samen m ...
Wat je zelf fijn vind. Ik zou zelf 1 koffer/tas maken. Gewoon om het praktische, anders moet je (partner) met twee tassen sjouwen en minder kans dat je er 1 vergeet.

3 jaar geleden

Reactie op PoohBaby

Misschien een stomme vraag, maar pak je de babyspullen apart in? Of samen m ...
Ik ga proberen om het weer allemaal in 1 tas te krijgen

3 jaar geleden

Ga ook maar eens beginnen als ik dit allemaal lees. 馃檭 ben nu 33 weken. Wat is handiger, tas of koffer?

3 jaar geleden

Hier ook maar eens een beginnetje gaan maken.. heeft iemand toevallig een lijstje met wat allemaal fijn / goed is om mee te nemen?

3 jaar geleden

Ik heb de verzorgtas met spulletjes en kleertjes van haar met de maxi cosi klaar staan.. maar voor mezelf nog niks馃 Heb eigenlijk bijna alles nog nodig. Zoveel positie kleding heb ik niet en bepaalde verzorgproducten kan ik ook pas last minute inpakken 馃槄 dus zodra ik iets ga voelen van krampen/ weeen raap ik me eigen spullen bij elkaar of laat ik mijn man dat doen馃

3 jaar geleden

Wat fijn al deze berichten dames! Ik denk dat ik ook straks met mijn verlof ga beginnen of misschien wel iets eerder.. Je weet het maar noooooit 馃檲馃グ

3 jaar geleden

Ik ga er komende week mee beginnen. Dan ben ik ruim 33 weken. Het staat al week een weekje of twee op mijn mentale lijstje, maar ik moest eerst een flinke achterstand in de was wegwerken van mezelf 馃榿

3 jaar geleden

Reactie op miepmania

Hier ook maar eens een beginnetje gaan maken.. heeft iemand toevallig een l ...
Ik heb dit tot nu toe. Doorgestreept wat ik er al in heb zitten. Ook van de topics hier vanalles weggehaald. Ik had namelijk ook g茅茅n idee wat ik er in moest stoppen. Hopelijk heb je er wat aan. Vul gerust aan. Benieuwd wat nog meer handig is.

3 jaar geleden

Ik ben zelf met 32,5 week geboren, dus heb afgelopen week het meeste al gepakt. Nog niet alles zit er in want vind het beetje zonde om bijvoorbeeld mijn badjas 8 weken niet te gebruiken. Ben zelf nu bijna 32 weken zwanger