16 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben 12+5 dagen zwanger voel me hele tijd opgeblazen maar ook indd niet echt een gevoel meer jammer dat we niet vaker hartje mogen luisteren

3 jaar geleden

Ja hier ook! Wordt er heel onzeker van. Ben nu 12 week en 4 dagen.

3 jaar geleden

Heb daar zelf ook last van, ben ook 12+2 week zwanger enigste waar ik het nog aan merk zijn echt de misselijkheid rugpijn en de bandenpijn

3 jaar geleden

Reactie op Mcke

Ik ben 12+5 dagen zwanger voel me hele tijd opgeblazen maar ook indd niet e ...
Jaaa precies! Echt balen hoor , want naar het hartje luisteren is echt prachtig

3 jaar geleden

Dat je niet meer voelt is "normaal" doordat nu boven je schaambeen komt. Nog even geduld en je zal beginnen voelen dat al de rest plaats maar voor die baby in de buik en je je dagen gaat opgezwollen voelen. En dan nog even en daar zijn de schopjes. Echt gewoon rustig onderblijven en genieten 😉

3 jaar geleden

Hier 11+3 en ik heb nu ook nergens last van. Voorheen continue misselijk, duizelig.

3 jaar geleden

Ja same here. Nu 12 +6 en van heel misselijk naar helemaal fit. Eigenlijk moet ik hier blij mee zijn maar wat een onzeker gevoel inderdaad.

3 jaar geleden

Yes, ben nu 14+1 en heb ook echt nergens last van. Schijnt erbij te horen! Geloof wel dat het goed zit. :)

3 jaar geleden

Snap dat het onzeker maakt maar count your blessings 😊😊 Er zijn genoeg dames (nog steeds) kotsmisselijk of extreem moe, dames met bekkenproblemen of bizarre bandenpijn. De dingen die ja kan voelen tijdens de eerste week zijn vaak alleen maar rottig 😊

3 jaar geleden

Ik behalve af en toe was vermoeidheid soms qua eten erg vol gevoel, nergens last van. 13 weekjes..... Juist goed. De eerste 12 weken symptomen beetje voorbij.

3 jaar geleden

In eerste trimister is je lichaam hard aan het werk en voel je meer. 2e trimister gaat je kindje rijpen/groeien. Vanaf week 16 voel je schoppen

3 jaar geleden

Ik had precies hetzelfde gevoel. Merk nu wel sinds deze week dat mijn buik groeit en voel mij nu ook echt zwanger. Ben morgen 15 weken. Ben benieuwd wanneer ik de eerste schopjes ga voelen😇

3 jaar geleden

Ik ben 12+4 en nog steeds wel wat moe, gevoelige borsten en af en toe bandenpijn. Ken gelukkig je gevoel niet! Maar kan me er wel een voorstelling van maken!! Ik heb het gehad kort na mijn val +/- 4 weken geleden. Maar toen had ik meer last van mijn stuitje dan dat ik last had van zwangerschapskwalen. Toen heb ik me ook even heel "onzwanger" gevoeld😉

3 jaar geleden

Ik ben nu 12 weken en zo BLIJ dat ik niks meer voel qua symptomen sinds een paar dagen! Ben echt wekenlang zo misselijk geweest, dat ik nu echt het gevoel heb dat ik weer een beetje tot leven kom😅😄! Dus snap wel je gevoel dat het misschien onzekerheid met zich mee brengt, maar het is wel heel fijn even zo zonder klachten én klopt ook wel heel erg qua hoe ver je bent! No worries😄

3 jaar geleden

Ik vandaag 12 weken... en alleen nog last van vermoeidheid. Heel klein beetje van mn borsten, maar verder niets meer. Heel fijn!

3 jaar geleden

Nu 13 weken nergens last meer van sinds paar dagen. Vanaf 4 weken zwanger elke dag misselijk geweest .. veel meer energie gelijk. Vrijdag een echo ☺ tel de dagen af