16 Reacties

4 jaar geleden

Volkomen normaal! Bij mijn eerste zwangerschap dacht ik steeds wat te voelen, maar was totaal niet zeker. Pas bij de 20-weken echo, nadat ik het echt had zíen bewegen, kon ik het echt goed voelen. Geen zorgen!

4 jaar geleden

Bij mn eerste voelde ik het pas met 18 weken. Is ook normaal. Zeker bij je 1e. Het is ook afhankelijk waar je placenta ligt. Wacht nog n paar weken en dan ga je het vanzelf herkennen. Miss dat je dan zelfs denkt, hey dit herken ik dit had ik 3 weken geleden ook n x gevoeld..

4 jaar geleden

Gaat het om niks voelen van de baby of niks voelen dat je zwanger bent?

4 jaar geleden

Reactie op Meez

Gaat het om niks voelen van de baby of niks voelen dat je zwanger bent?
Hi Meez, nou ik bedoel meer geen kwalen, of pijn of andere symptomen! Ik zie zoveel mensen in dit topic die pijn hebben, misselijk zijn en dat soort dingen, maar als ik niet wist dat ik niet zwanger was, had ik het niet gevoeld ..

4 jaar geleden

Niks om je zorgen te maken. Ik ben ook bijna 15 weken dit is mijn 5e kindje en voel ook nog niks. Het kan zijn dat je baarmoeder naar schter ligt dan voel je minder.

4 jaar geleden

Ik heb tot 11 weken gehad dat ik wat misselijk was en borsten gevoelig. Ben nu 13+3 en ik merk het ook niks meer van. Ik weet in mijn hoofd dat ik zwanger ben, en ja mn buik groeit met af en toe pijnsteken. Het is dat ik weet dat het bandenpijn kan zijn, anders had ik het ook op spieren kunnen gooien. Dus ik snap wat je bedoeld, in je hoofd weet je dat je zwanger bent. Maar dat is het voor nu dan even. En dan krijg je rond 16 weken een controle met alleen maar luisterend naar het hartje en vooralsnog geen pretecho's. Ik heb me voorgenomen dat ik me er meer zwanger bij ga voelen als ik de kleine ga voelen bewegen. Toi toi toi 🤞🏻

4 jaar geleden

Bij een eerste zwangerschap duurt het vaak langer voordat je wat gaat voelen. Vaak pas rond de 20 weken. Nog even geduld.

4 jaar geleden

Ben blij dat je niet misselijk bent haha (ik kan niet wachten, wat een hel) Ik kan me jou gevoel helemaal in denken, want ik heb dat aan het begin gehad. Maar heb je dan niet snel weer een afspraak met de vk (16wk)?

4 jaar geleden

Geen zorgen mijn eerste voelde ik pas met 8 maanden en had totaal geen symtomen alleen dat ik groeide. Ohja ik voelde haar zo laat omdat de placenta aan de voorzijde van mij buik lag

4 jaar geleden

De eerste voelde ik pas met 18 en de 2de met 17 weken. Je kan het vergelijken met plofjes, zeepbellen die ontploffen tegen je arm, vlinders in je buik en sommige zeggen zelfs alsof je darmen friemelen. Verwacht hier nog geen schoppen want dan ben je op de verkeerde dingen aan het wachten. Wat ik ook heb gehoord wanneer je van natuure een maatje meer hebt zal je het zelfs nog later voelen. Wees niet ongerust het komt ineens en dan kan je huilen van geluk.

4 jaar geleden

Reactie op Babyontheway2023-!

Hi Meez, nou ik bedoel meer geen kwalen, of pijn of andere symptomen! Ik zi ...
Ik ben blij dat ik niet de enige ben. Ik voel me ook totaal niet zwanger. Ik heb helemaal geen kwaaltjes, alleen klein btje pijnlijke borsten en dat was het. Soms vergeet ik zelfs dat ik zwanger ben.. heb je al een controle afspraak gehad? Ik ben nu 13+3 en heb over 2 weken afspraak om hartje te luisteren.

4 jaar geleden

Reactie op PoohBaby

Ik ben blij dat ik niet de enige ben. Ik voel me ook totaal niet zwanger. I ...
Gek hè! Ik hetzelfde. Ja al meerdere afspraken gehad en steeds helemaal perfect! Dus dat is fijn. 21 mei de 17 weken afspraak en 8 juni de 20 weken! En jij?!

4 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde! Zou zo vergeten dat ik zwanger ben, ook bijna 15 weken. Buikje begint iets, ook nog niet echt zichtbaar.

4 jaar geleden

Reactie op Babyontheway2023-!

Gek hè! Ik hetzelfde. Ja al meerdere afspraken gehad en steeds helemaal per ...
18 mei controle afspraak en 18 juni de 20-weken echo. Je loopt iets voor mij 😀Zelf heb ik een mini buikje. Het valt mezelf alleen op, denk nog niet dat anderen het zien. Toch bijzonder dat sommige vrouwen zoveel last hebben en sommige totaal niet! Maakt me ook een beetje onzeker 🙊

4 jaar geleden

De eerste voel je echt na 18 weken ofzo. Maak je geen zorgen.. je gaat hem/haar nog echt wel voelen

3 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde! Ik ben a.s vrijdag 14 weken zwanger.. ik heb een klein buikje maar verder voel ik mij totaal niet zwanger.. alleen op het begin was ik een beetje moe en dat trekt nu ook weg.. verder zegt mijn omgeving dat mijn hormonen zeker aanwezig zijn maar dat ervaar ik niet zo! Haha