34 Reacties
2 jaar geleden
Ik loop of alsnog naar boven (vaak zijn de luiers uit de luiertas dan net op) en als ik beneden wel een luier heb dan doe ik het op de eettafel. Heb een kleedje wat ik nog wel eens in de wagen gebruik die leg ik dan even onder haar.
2 jaar geleden
Op de bank of op de tafel. In de la waar ook de handdoeken liggen een voorraadje luiers en doekjes liggen. Dus dat is ook netjes opgeruimd.
2 jaar geleden
Wij hebben naast de keukentafel de Aankleedkussen staan en in kastje ernaast de luiers enzo
We verschonen altijd op de keukentafel
2 jaar geleden
Wij lopen naar zijn slaapkamer en hij staat dan tegen z'n ledikant aan. Soms aan de salontafel. Hij wilt absoluut niet meer liggen 🙄
Je zou een trolley van IKEA kunnen halen en deze in de woonkamer zetten. Hier alles in doen!
2 jaar geleden
Reactie op Shrn1990
Mijn dochter wil ook niet meer liggen. Het begint echt een drama te worden ...
Als m'n man thuis is houdt een iemand hem vast en dan snel verschonen. Als we alleen zijn toch proberen te liggen/staan. Ik laat hem altijd aan iets vasthouden en een soort bukken. Het is echt niet meer leuk om z'n luier te doen 🙄🙄 bij ons huilt en krijst hij tot het over is, is het al zo erg bij jullie? 🤣
2 jaar geleden
Als m'n man thuis is houdt een iemand hem vast en dan snel verschonen. Als ...
Hahaha wat een gedoe hè! De ene keer huilt en krijst ze alles bij elkaar en de andere keer niet. Het begint een dingetje te worden maar probeer haar zoveel mogelijk af te leiden met speelgoed of mijn telefoon😳🙈. Ben benieuwd voor hoe lang dat nog goed gaat🤣.
2 jaar geleden
's Ochtends op de commode op haar slaapkamer en overdag vaak gewoon op de grond. Op wat van die speeltegels, die foamtegels.