34 Reacties

2 jaar geleden

Op de bank 🤣 als die gepoept heeft het verschoon kussen eronder op de bank . Die schuif ik dan onder de bank als we klaar zijn

2 jaar geleden

Euhm gewoon op de bank of op de grond🤣

2 jaar geleden

Op de bank of ik loop naar haar slaapkamer om op de commode te verschonen. 😊

2 jaar geleden

Op de tafel in de keuken. Hier liggen al zn spulletjes ook. Tafel voor 8 personen dus genoeg ruimte

2 jaar geleden

Ik loop of alsnog naar boven (vaak zijn de luiers uit de luiertas dan net op) en als ik beneden wel een luier heb dan doe ik het op de eettafel. Heb een kleedje wat ik nog wel eens in de wagen gebruik die leg ik dan even onder haar.

2 jaar geleden

Op de bank of op de tafel. In de la waar ook de handdoeken liggen een voorraadje luiers en doekjes liggen. Dus dat is ook netjes opgeruimd.

2 jaar geleden

In de bijkeuken

2 jaar geleden

Op haar slaapkamer op de commode. Maar we wonen nu in een appartementje, dus is op dezelfde verdieping. We gaan over paar maanden verhuizen naar een grotere woning, dus dan maar kijken hoe ik t dan ga doen...

2 jaar geleden

Soms op de grond maar vaak loop ik gewoon naar boven naar haar slaapkamer.

2 jaar geleden

Wij hebben naast de keukentafel de Aankleedkussen staan en in kastje ernaast de luiers enzo We verschonen altijd op de keukentafel

2 jaar geleden

Wij lopen naar zijn slaapkamer en hij staat dan tegen z'n ledikant aan. Soms aan de salontafel. Hij wilt absoluut niet meer liggen 🙄 Je zou een trolley van IKEA kunnen halen en deze in de woonkamer zetten. Hier alles in doen!

2 jaar geleden

Wij lopen naar zijn slaapkamer en hij staat dan tegen z'n ledikant aan. Som ...
Mijn dochter wil ook niet meer liggen. Het begint echt een drama te worden 😅. Hoe doe je dat met poepluiers? Staand? Lijkt me echt zo onhandig en niet te doen 😅🙈

2 jaar geleden

Reactie op Shrn1990

Mijn dochter wil ook niet meer liggen. Het begint echt een drama te worden ...
Als m'n man thuis is houdt een iemand hem vast en dan snel verschonen. Als we alleen zijn toch proberen te liggen/staan. Ik laat hem altijd aan iets vasthouden en een soort bukken. Het is echt niet meer leuk om z'n luier te doen 🙄🙄 bij ons huilt en krijst hij tot het over is, is het al zo erg bij jullie? 🤣

2 jaar geleden

Als m'n man thuis is houdt een iemand hem vast en dan snel verschonen. Als ...
Hahaha wat een gedoe hè! De ene keer huilt en krijst ze alles bij elkaar en de andere keer niet. Het begint een dingetje te worden maar probeer haar zoveel mogelijk af te leiden met speelgoed of mijn telefoon😳🙈. Ben benieuwd voor hoe lang dat nog goed gaat🤣.

2 jaar geleden

Op de commode in zijn slaapkamer.

2 jaar geleden

's Ochtends op de commode op haar slaapkamer en overdag vaak gewoon op de grond. Op wat van die speeltegels, die foamtegels.

2 jaar geleden

Op de bank, op de grond, op mijn bed. Heb zijn commode alleen in de kraamweek gebruikt volgens mij. Vond t niet zo handig 😁

2 jaar geleden

Ik heb een aankleed kussen tussen me Dressoir en verwarming en die pak ik en leg ik achter op tafel

2 jaar geleden

Heb alles gelijkvloers dus verschoon haar gewoon in haar kamertje

2 jaar geleden

Alleen een berschoningsmatje, luiers, doekjes en sudocreme beneden