34 Reacties
2 jaar geleden
M'n dochter heeft in haar kamer een commode. Daar verschoon ik haar 's ochtends, voor en soms na haar middagslaapje en savonds als ze naar bed gaat. Beneden heb ik ook een verschoonkussen en die leg ik neer op de bank als ze tussendoor verschoont moet worden.
2 jaar geleden
Ik heb een verschoonkussen op de eettafel liggen ( 6 pers). En haar kinderstoel staat op de kopse kant. Staat ook een mandje met luiers en een bak met hydrofiele doeken ( niet veel meer in gebruik mja soms toch wel handig in de buurt) en kwijlslabjes en daarvoor zaten er spuugdoekjes in. Werkt prima we gebruiken toch niet de hele tafel 🙂
2 jaar geleden
Ik loop altijd met haar na boven. Ze vind trap lopen super leuk. Heb in begin een tijdje kussen beneden gehad op kantoortje maar tegen die tijd dat ik alles bij de hand heb ben ik ook boven en vervolgens alles opruimen. Goed voor de stappen😜
2 jaar geleden
Baby nestje op tafel en daar verschonen we maar toen de oudste alleen was altijd boven maar kan nu niet zo makkelijk met 1 naar boven gaan,, en boven is het altijd drama met verschonen omdat meneertje dan wilt lopen,, en aangezien wij hier 10 poepluiers op een dag hebben is dit wel makkelijk🙈
2 jaar geleden
Bij bed momenten, op de commode op zijn kamer. De rest van de dag, beneden op tafel, of op de grond als hij hysterisch is. 🙄
2 jaar geleden
De tip voor poepluiers verschonen en niet willen liggen: zo’n vreselijke kaart met muziek. Het deuntje komt op een gegeven moment je neus uit, maar alles beter dan poep overal en een krijsend kind 🙈
2 jaar geleden
Ik doe het ook nog gewoon boven op haar kamer, ze vind het leuk om trap te lopen en boven blijft ze nu redelijk liggen. Beneden wel eens geprobeerd maar geen succes, al dat gedraai met poep luiers. Als ze boven ook echt niet wil blijven liggen heb ik nu van die luier broekje. Even wel strijd voor het schoonmaken maar aantrekken van het broekje kan dan gewoon staand.