7 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Melissq93
Wat voor waardes bedoel je precies?
Oja, ik bedoel van de bloed uitslagen
2 jaar geleden
Hoi hoi,
Denken ze dit omdat je al langer bezig bent met zwanger worden van de tweede? Hoe ging dat bij de eerste? Gr.
2 jaar geleden
Hoi hoi,
Denken ze dit omdat je al langer bezig bent met zwanger worden van ...
Ja ze denken dit omdat mijn menstruatie niet goed op gang komt, half jaar er tussen, 6 weken er tussen en nu inmiddels al 10 weken geleden. De arts heeft gekeken en denkt aan pcos, ik heb mijn bloed hiervoor geprikt en wordt volgende week gebeld voor duidelijkheid. Hij gaat mij sws doorsturen naar de fertiliteitsarts.
2 jaar geleden
Reactie op Julianna20
Oja, ik bedoel van de bloed uitslagen
Ik kom helaas niet meer in mijn dossier. Heb inderdaad ook wel bloedonderzoek gehad, maar aan de echo zagen ze al gelijk genoeg (vochtblaasjes). Voor de 1e was het al drama, menstruatie is na de bevalling niet verbeterd. 🥺
2 jaar geleden
Reactie op Julianna20
Ja ze denken dit omdat mijn menstruatie niet goed op gang komt, half jaar e ...
Ik was heel onregelmatig/niet ongesteld (opeens) en ben toen doorgestuurd. Uit bloedonderzoek kwam niets, heb clomid gekregen om groei van de eicellen te stimuleren
2 jaar geleden
Jk kan me het bloedonderzoek niet meer herinneren (al weet ik wel nog vaag dat er te weinig hormoon in zat), maar het was met name op de echo direct duidelijk. Ik ben inmiddels na onze dochter 1x ongesteld geweest, 2 maanden geleden.