5 Reacties

5 jaar geleden

Heb geen waist trainer maar wel van die hoge taille broekjes en veel sportleggings met hoge taille om alles een beetje op zn plek te houden. Wel begrepen dat dat goed kan helpen maar we zullen het zien. 😅

5 jaar geleden

Ik heb er wel eentje gebruikt na m'n eerste zwangerschap. Ik kan niet zeggen dat het helpt. Het enige is dat je buik er onder een jurkje bijvoorbeeld mooier uitziet, omdat het zo ontzettend strak is. Ik vond het niet comfortabel dragen (weinig lucht, knelt, krijgt striemen in je taille). Het enige waardoor mijn buik uiteindelijk weer plat werd was buikspieren trainen en veel hardlopen.

5 jaar geleden

Ik ben ook benieuwd of laten inbinden. Maar ik weet niet of dat kan na een keizersnede

5 jaar geleden

Na een keizersnede mag dat zowiezo, je krijgt er een van het ziekenhuis voor support voor de nade, maar al je er zin in hebt is een ander verhaal😅 beter ermee wachten totdat je kan wandelen en de pijn handelbaar is

5 jaar geleden

Over dit onderwerp is een poosje terug al een topic aangemaakt in onze geboorteclub. Je vindt het topic onder de naam 'Waisttrainer' of via https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-november-2020/waisttrainer-N1mdXv Hopelijk vindt iedereen daar de juiste ervaringen en tips! Dit topic ga ik dan nu sluiten. Mocht je het niet eens zijn met mijn keuze, laat dit dan vooral aan mij weten. Dat kan via het topic 'Dubbele topics' of via de optie rapporteren. Lieve groet, Anna | Moderator Geboorteclub November 2020 van Baby 24