128 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Cooking Baby Nr3
Wij doen het vanaf 6 maanden. Dit omdat zittend vervoeren veel impact heeft ...
Hoezo zittend? Een fatsoenlijk kinderwagenzitje kan gewoon plat
3 jaar geleden
Reactie op ESD
Even off topic, maar ben ik de enige die spijt heeft van de kinderwagen:(
I ...
Ik weet niet welke kinderwagen je hebt, maar wij zijn super tevreden met onze kinderwagen. Wij hebben een Mutsy EVO. In 2016 was dit de beste koop volgens de Consumentenbond (toen gekocht voor de geboorte van m'n zoontje). Deze wagen is licht, klein opvouwbaar, handzaam, blijft netjes en is niet zo duur als een Bugaboo of Juulz
3 jaar geleden
Wij hebben het van de week gedaan, ik was het er ook echt nog niet mee eens haha. 🙈 Onze zoon is nu 4,5 maand, en het was echt steeds huilen in de wagenbak omdat hij dan niks kon zien.. Hij vind de wandelwagen echt fantastisch, en slaapt zelfs weer als we een lange wandeling maken! 🥰 We hebben hem ietsje gekanteld,
3 jaar geleden
Reactie op Mimmie80
Ik heb een dubatti, en dat is een verlengde bak. Dus we hebben nog een cm o ...
Heeft de dubatti een verlengde bak? Heb er ook een maar is me niet opgevallen hahaha. En onze flinke meid gaat toch al wel krapper hoor. Denk dat we de 6 maanden niet redden. Maar wil niet te snel naar de zitstand gaan.
3 jaar geleden
Die van ons kan compleet plat! Dus ook met 4,5 maand verwisseld niet omdat ze niet meer past maar omdat ze het ineens echt niet meer leuk vond! Nu int begin kantelen we hem iets als ze in slaapt valt meteen plat! Nu is ze ineens zo klein weer!
Foto van 2 weken geleden toen het ineens weer wat koud was haha heerlijk ingepakt
3 jaar geleden
Reactie op Liesvr
Heeft de dubatti een verlengde bak? Heb er ook een maar is me niet opgevall ...
Hoe heb je die verlengd dan? Wij ook een dubatti maar ook geen idee dat je deze kon verlengen. Onze man past bijna niet meer in de bak maar vind het wel nog fijn om te liggen erin.
3 jaar geleden
Wij zetten de maxi cosi erop nu want ze volgt alles graag mee.ze wou trouwens nooit erg graag in de bak omdat die te plat is.vanaf 6 maanden bouwen we om.
3 jaar geleden
Wij zijn toen ze 3 maanden was al veranderd van bak naar zitje, hebben de Bugaboo Fox en in het zitje zit ze niet helemaal rechtop en heeft ze goede ondersteuning van nek en ruggetje. Kinderarts raadde het aan omdat ze daarvoor veel jammerde in de wagen en gewoon niet meer plat wilde liggen, en het is een wereld van verschil sinds ze alles (en ons) goed kan zien, wandelen is zoveel leuker geworden!
3 jaar geleden
Ik gebruik nu de maxi cosi, de bak is allang te klein. In het zitje hangt hij nog teveel naar 1 kant dus nu als tijdelijke oplossing de maxi cosi erin.
3 jaar geleden
Reactie op Flup12
Hoe heb je die verlengd dan? Wij ook een dubatti maar ook geen idee dat je ...
Hij is niet te verlengen maar hij is langer dan bij andere merken
3 jaar geleden
Hier al 2/3 weken de bak omgewisseld. Maar dat kwam omdat hij er ook niet meer in pastte😅 maar hij ligt wel zo plat mogelijk nog.