128 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Cooking Baby Nr3

Wij doen het vanaf 6 maanden. Dit omdat zittend vervoeren veel impact heeft ...
Hoezo zittend? Een fatsoenlijk kinderwagenzitje kan gewoon plat

3 jaar geleden

Even off topic, maar ben ik de enige die spijt heeft van de kinderwagen:( Ik stel het uit omdat ik mij irriteer aan een stang die tussen haar benen komt. Maar als het aan mij ligt (22 weken nu) had ik haar ook allang in het zitje gedaan. Wij gebruiken nu de maxi cosi

3 jaar geleden

Ik heb gelezen dat je moet wachten tot ze goed zelf kunnen zitten. Anders is de belasting op het nekje tijdens her rijden te zwaar, vooral op drempels en hobbelige paadjes. Als je te vroeg opbouwt kunnen ze hersenschudding oplopen

3 jaar geleden

Reactie op ESD

Even off topic, maar ben ik de enige die spijt heeft van de kinderwagen:( I ...
Ik weet niet welke kinderwagen je hebt, maar wij zijn super tevreden met onze kinderwagen. Wij hebben een Mutsy EVO. In 2016 was dit de beste koop volgens de Consumentenbond (toen gekocht voor de geboorte van m'n zoontje). Deze wagen is licht, klein opvouwbaar, handzaam, blijft netjes en is niet zo duur als een Bugaboo of Juulz

3 jaar geleden

Reactie op Cooking Baby Nr3

Ik weet niet welke kinderwagen je hebt, maar wij zijn super tevreden met on ...
Wij hebben stokke.. onhandig, meeega groot en neemt dus ook veel ruimte in in de kofferbak

3 jaar geleden

Afgelopen weekend een grote jongens wagen gemaakt van de Bugaboo met gezichtje naar ons toe. Niet helemaal plat, maar iets gekanteld. Groot succes, helemaal blij in de wagen en valt makkelijker in slaap🙃. Geen frustraties meer van het saaie liggen

3 jaar geleden

Wij hebben het van de week gedaan, ik was het er ook echt nog niet mee eens haha. 🙈 Onze zoon is nu 4,5 maand, en het was echt steeds huilen in de wagenbak omdat hij dan niks kon zien.. Hij vind de wandelwagen echt fantastisch, en slaapt zelfs weer als we een lange wandeling maken! 🥰 We hebben hem ietsje gekanteld,

3 jaar geleden

Hier ongeveer 2 weken terug de bak vervangen voor de wandelwagen. Hij is nu 4 maanden oud. Wij hebben de Mutsy evo en in de wandelwagen kan hij ook best wel plat liggen en toch goed om zich heen kijken.

3 jaar geleden

Reactie op Gnivar

Ik heb gelezen dat je moet wachten tot ze goed zelf kunnen zitten. Anders ...
Voor een hersenschudding moet echt meer gebeuren dan in een zithouding op looptempo over een hobbeltje gaan

3 jaar geleden

Reactie op Mimmie80

Ik heb een dubatti, en dat is een verlengde bak. Dus we hebben nog een cm o ...
Heeft de dubatti een verlengde bak? Heb er ook een maar is me niet opgevallen hahaha. En onze flinke meid gaat toch al wel krapper hoor. Denk dat we de 6 maanden niet redden. Maar wil niet te snel naar de zitstand gaan.

3 jaar geleden

Die van ons kan compleet plat! Dus ook met 4,5 maand verwisseld niet omdat ze niet meer past maar omdat ze het ineens echt niet meer leuk vond! Nu int begin kantelen we hem iets als ze in slaapt valt meteen plat! Nu is ze ineens zo klein weer! Foto van 2 weken geleden toen het ineens weer wat koud was haha heerlijk ingepakt

3 jaar geleden

Ik ga niet ombouwen, maar meteen naar de Mutsy Nexo. Veel fijner en kan ook ...
En welke heb je nu? Wij hebben de nio mutsy en dan de nexo om op te volgen maar zullen in het begin nog de nio gebruiken zodat we z'n gezichtje nog naar ons kunnen plaatsen in het begin

3 jaar geleden

Reactie op Liesvr

Heeft de dubatti een verlengde bak? Heb er ook een maar is me niet opgevall ...
Hoe heb je die verlengd dan? Wij ook een dubatti maar ook geen idee dat je deze kon verlengen. Onze man past bijna niet meer in de bak maar vind het wel nog fijn om te liggen erin.

3 jaar geleden

Wij zetten de maxi cosi erop nu want ze volgt alles graag mee.ze wou trouwens nooit erg graag in de bak omdat die te plat is.vanaf 6 maanden bouwen we om.

3 jaar geleden

Wij zijn toen ze 3 maanden was al veranderd van bak naar zitje, hebben de Bugaboo Fox en in het zitje zit ze niet helemaal rechtop en heeft ze goede ondersteuning van nek en ruggetje. Kinderarts raadde het aan omdat ze daarvoor veel jammerde in de wagen en gewoon niet meer plat wilde liggen, en het is een wereld van verschil sinds ze alles (en ons) goed kan zien, wandelen is zoveel leuker geworden!

3 jaar geleden

Ik gebruik nu de maxi cosi, de bak is allang te klein. In het zitje hangt hij nog teveel naar 1 kant dus nu als tijdelijke oplossing de maxi cosi erin.

3 jaar geleden

Reactie op Flup12

Hoe heb je die verlengd dan? Wij ook een dubatti maar ook geen idee dat je ...
Hij is niet te verlengen maar hij is langer dan bij andere merken

3 jaar geleden

Hier al 2/3 weken de bak omgewisseld. Maar dat kwam omdat hij er ook niet meer in pastte😅 maar hij ligt wel zo plat mogelijk nog.

3 jaar geleden

Hier gedaan vandaag! 4,5 maandd 😊 wel nog helemaal plat

3 jaar geleden

Hij is niet te verlengen maar hij is langer dan bij andere merken
En dat scheelt echt kwa grootte. Onze vent kon er anders maar even in. Zo blij dat ik toen deze wou. Hij is nu ruim 70cm, dus ideaal :)