128 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op xkimcey

Hier gedaan vandaag! 4,5 maandd 😊 wel nog helemaal plat
Welke wagen is dit? Lijkt op die van ons?

3 jaar geleden

Wij hebben deze en het kan helemaal plat

3 jaar geleden

Hier ook een dubatti en ze past nog prima. Ze slaapt ook vaak in de wagen ...
Ik vind hem voor de dubatti wandelwagen nog te klein. Ze zitten echt in de dubatti vind ik en ziet er niet comfortabel uit. Onze zoon past ook nog goed in de bak dus ik laat m tot 6 maanden nog in de bak liggen.

3 jaar geleden

Reactie op Flup12

Ik vind hem voor de dubatti wandelwagen nog te klein. Ze zitten echt in de ...
De dubatti bak kan ook zo goed als horizontaal toch, dan liggen ze evengoed nog lekker

3 jaar geleden

Wij hebben het ook vandaag gedaan. Ze vind het prachtig en als ze in slaap valt gaat ie plat.

3 jaar geleden

Wij ook vandaag! Kleine man is 4,5 maand! Is voor beide nog even wennen, maar volgens mij vind hij het heerlijk.

3 jaar geleden

Reactie op Lizaem

De dubatti bak kan ook zo goed als horizontaal toch, dan liggen ze evengoed ...
Ja dat heb ik nu inderdaad!

3 jaar geleden

Reactie op Colet

Welke wagen is dit? Lijkt op die van ons?
Kinderkraft is deze. Heerlijke wagen voor niet extreem veel geld😁

3 jaar geleden

Wij hebben deze en het kan helemaal plat
Ik heb deze ook . Super ding! Alleen vond ik hem vandaag net iets te licht met die wind!!

3 jaar geleden

Wij hebben alvast een buggy gekocht van trekpleister omdat hij in de aanbieding was. Maar we hebben een passend zitje bij de kinderwagen. Die gaan we eerst gebruiken

3 jaar geleden

Volgende week 5 mnd, sinds vandaag in de Mutsy Nexo 🥰

3 jaar geleden

Volgende week 5 mnd, sinds vandaag in de Mutsy Nexo 🥰
Leuk! Wat een binkie

3 jaar geleden

Volgende week 5 mnd, sinds vandaag in de Mutsy Nexo 🥰
Wat een mannetje!! Echt al bijna baby af zo 😭

3 jaar geleden

Wat een mannetje!! Echt al bijna baby af zo 😭
Pfff ja, het gaat zo hard 😭

3 jaar geleden

Reactie op Flup12

Ik vind hem voor de dubatti wandelwagen nog te klein. Ze zitten echt in de ...
Het wandelwagen deel van de Dubatti kun je ook plat leggen he 😊

3 jaar geleden

Bij 4.5 maand gedaan. Mutsy nio 2020

3 jaar geleden

Hier kon hij al niet meer in de mand, hij vond het ook niet meer fijn om plat te liggen. Al 2 weken geleden (rond 4 maand) in de buggy maar in de grote warme zitzak in de Stokke. Nu was het gisteren te warm voor die zak dus dan maar zo: beide happy! 😁 Hij is wel zeer stevig, ik kan hem ook wat naar achter leggen maar heeft hij minder graag. Ohja, dan maar rond kijken 😁

3 jaar geleden

Ik heb de bak met 3.5 maand al vervangen voor de wandelwagen. Ze vind het zo leuk om om zich heen te kijken. De riempjes paste al goed, er zit een warme voetenzak op en ik zet hem nooit helemaal rechtop omdat haar nek daar nog niet sterk genoeg voor is. Ze vind het geweldig dat ze me kan aankijken tijdens het wandelen.

3 jaar geleden

Ik heb de maxicosi er nu op 😄

3 jaar geleden

Die van mij (tweeling) zijn sinds gister overgestapt. Niet omdat ze niet meer pasten, maar omdat ze alleen maar huilen liggend. Zo kunnen ze nog wat zien en zijn ze tevreden. Ze zijn 5 maanden oud.