128 Reacties

3 jaar geleden

Oooh mama is hier nog niet aan toe. Hoezo worden ze zo snel groot 🥲. Maar die van ons past er ook bijna niet meer in!

3 jaar geleden

Hier ook, Deamon wilt meer zitten dan liggen. + Zijn buggy's (1 bij mij en de andere bij oma; daar is hij door de week, als we zijn gaan werken) zijn liggend en begint te klein te worden. Ik weet dat mijn schoonmoeder zo'n plooi-kindetwagen heeft, maar daar is hij nog te klein voor. Wie kan er mij enkele (meegroei) kinderwagens aanraden? Mag via mamaloes, liefst Geen bol.com, of andere webshops. Deamon is bijna 5maand, is +-63cm, weeg 7,5kg.

3 jaar geleden

Je kan de maxi cosi er toch opklikken

3 jaar geleden

Reactie op LISAXX

Oooh mama is hier nog niet aan toe. Hoezo worden ze zo snel groot 🥲. Maar ...
Samee hier. Ik wil er gewoon nog niet aan. 😫😫

VRIEND

3 jaar geleden

Al een week of 3. Bevalt hem prima🥰

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Lilly90

Met 4 maand heb ik het omgebouwd om zich heen kijken vond ze geweldig. Dit ...
Wat een schatje❤🙈

3 jaar geleden

Heb deze week ook gekeken hiervoor. 🙈 op de verpakking staat er vanaf 6 maand dus ik wacht nog even af. 🤗

3 jaar geleden

Ik ga pas ombouwen als ze er niet mee in past. Ze slaapt overdag ook altijd heerlijk in de bak dus hopelijk past ze er nog lang in 🙈

3 jaar geleden

Zijn er al ouders die de kinderwagen van joolz de geo hebben omgebouwd?

3 jaar geleden

Reactie op KnR

Al een week of 3. Bevalt hem prima🥰
Ohh wat vreemd. Alsof ik een foto van mijn eigen kindje zie! 😍😅

3 jaar geleden

Reactie op Lilly90

Met 4 maand heb ik het omgebouwd om zich heen kijken vond ze geweldig. Dit ...
Prachtig!

3 jaar geleden

Reactie op bj90

Zijn er al ouders die de kinderwagen van joolz de geo hebben omgebouwd?
Ja wij!

3 jaar geleden

Reactie op bj90

Zijn er al ouders die de kinderwagen van joolz de geo hebben omgebouwd?
Ja!! Heb hem 2 weken geleden omgebouwd

3 jaar geleden

Reactie op NSbabynovember

Ja!! Heb hem 2 weken geleden omgebouwd
Bevalt het? En hoe oud is de kleine?

3 jaar geleden

Hier in de maxi cosi , vind ze super 😍

3 jaar geleden

Hier een evo sinds een paar weken zitgedeelte ingezet met 5,5 md

3 jaar geleden

Hier 5,5 maand en de wagen 2 weken geleden omgebouwd. Ze werd te klein voor de wagenbak

VRIEND

3 jaar geleden

Wij hebben deze ook omgebouwd. Ivm corona bij de kleine en dus quarantaine blijft het nu bij heen en weer door de woonkamer 🤣. Maar ze vind het heerlijk en kijkt haar ogen uit! Even een pret momentje tussen het zielig ziek zijn door. Dus ben erg benieuwd hoe ze het buiten gast vinden, maar dat duurt nog nog minimaal een week.

3 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Wij hebben deze ook omgebouwd. Ivm corona bij de kleine en dus quarantaine ...
Oh jeetje wat vervelend. Hoe ben je er achter gekomen dat je kleintje corona heeft ik begreep dat ze niet testen onder de 3 jaar

3 jaar geleden

Hier omgebouwd met 5,5 maand om meerdere redenen. 1 de wagenbak was bijna te klein 2. De kleine man vind het heel fijn om recht te zitten en om zich heen te kijken 3. Omdat hij nu gewoon niet meer in de wagenbak kan slapen. Meneer vond het namelijk vreselijk om overdag boven te slapen terwijl het in de nacht perfect ging. Nu kan hij niet meer beneden slapen. Ook goed voor papa en mama om het boven dus was langer te proberen. En het gaat steeds beter!