128 Reacties

3 jaar geleden

Omgebouwd bij 22 weken..Ze vind het geweldig!! Ja liggen is voor baby's he...😅🙃 lieft zo recht mogelijk ( nee je kan nog niet zitten!!) Dus dan kan ze sabbelen aan de stang en gelijk vooruit kijken...😁

3 jaar geleden

Hier met 3 maanden al omgewisseld, hij wilde echt niet liggen meer.. maar oke zat ook met nog net geen 5 maanden al zelf rechtop🙈 mijn baby was al heel snel geen echte baby meer. Was ook wel al 4.5 kilo bij de geboorte..nu al 70 cm en bijna 9 kilo 😅 Maar oke hij vind hem om zich heen kijken geweldig! Wil denk ik nu het liefste dat ik hem ook nog omdraai dat hij vooruit kan kijken. Maar daar heeft hij toch nog eventjes pech mee🤣

3 jaar geleden

Wij hebben hem met koningsdag omgebouwd. Ze vond het heerlijk on te kunnen zitten en alles te zien. Maar het leukste was nog wel die stang vasthouden 🥰

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Colet

Oh jeetje wat vervelend. Hoe ben je er achter gekomen dat je kleintje coron ...
Ze is ziek (koorts, hoesten etc). Dacht gewoon griepje maar toch voor de zekerheid laten testen. Dit kan gewoon. Afspraak dan wel telefonisch maken (voor kinderen plannen ze meer tijd in). Het was zo gepiept. Ze leek er helemaal geen last van te hebben toen de monsters in keel en neus werden genomen. Stokje gaat ook veel minder diep dan bij volwassenen. Heb ook even digid aangevraagd voor haar zodat ik uitslag sneller kon zien. Had deze uitslag niet verwacht 😲. Moet haast wel van de opvang komen (niet om "schuldige" aan te wijzen, ka gewoon gebeuren), verder zijn degene in mij omgeving nu allemaal getest en negatief. Mijn man en ik ook, maar wij zullen het nu van haar krijgen dus een dezer dagen nog een keer testen. De koorts lijkt nu over te zijn, nog wel veel hoesten en keelpijn (en nog een tijd de deur niet uit ivm quarantaine). Leuke foto van Pelle ik de wagen!

3 jaar geleden

Ons kindje (nu 5,5 maand) past niet meer in de wagen als hij recht ligt. Nu slaapt hij vaak met zijn beentjes opgetrokken die vinden we het nog wel even oké. Ik ben bang dat hij in de wandelwagen niet meer gaat slapen. Hoe hebben jullie kindje dat?

3 jaar geleden

Win hebben de kinderwagen omgebouwd toen hij 4,5 maand was. Hij heeft het veel beter naar zn zin en paste sowieso bijna niet meer in de bak

3 jaar geleden

Wij hebben een kinderwagen van maxicosi waarbij de bak omgebouwd wordt tot zitgedeelte dus zet hem vaak al even wat schuin, zodat hij nog wel ligt maar toch rond kan kijken. Hij is nu ruim 5 maanden en wil al wel graag zitten, maar hij moet het eerst zelfstandig kunnen

3 jaar geleden

Reactie op Marj0lein88

Ons kindje (nu 5,5 maand) past niet meer in de wagen als hij recht ligt. Nu ...
Onze dochter slaapt net zo goed in de wandelwagen als in de bak gelukkig! Vorige week omgebouwd, omdat ze al bijna te zwaar werd voor de bak

3 jaar geleden

Reactie op Marj0lein88

Ons kindje (nu 5,5 maand) past niet meer in de wagen als hij recht ligt. Nu ...
Bij ons sliep hij de laatste tijd ook al niet meer in de bak, dus wat dat betreft geen verschil

3 jaar geleden

Reactie op Colet

Hier omgebouwd met 5,5 maand om meerdere redenen. 1 de wagenbak was bijna t ...
Wat een heerlijke ventje mijn kleine heet ook Pelle

3 jaar geleden

Wij met bijna 5 maanden omgebouwd. Ons mannetje is vrij lang en paste bijna niet meer in de bak kon net net 1 vinger tussen😂, daarnaast vindt hij het ook leuk om rond te kijken

3 jaar geleden

Wat een heerlijke ventje mijn kleine heet ook Pelle
Wat leuk ben de naam nog maar weinig tegen gekomen! En we hebben er hele leuke reacties opgehad!

3 jaar geleden

Hier nu ruim een week omgebouwd (ruim 5 mnd) ze paste echt niet meer in de bak.

3 jaar geleden

Ik heb het ook net voor de 5mnd omgebouwd. De bak was gewoon 3cht te klein geworden. Ze vindt heel fijn nu in de wandelwagen. Ik heb de maxicosi arorra. Ze ligt wel nog helemaal plat in dr wandelwagen.

3 jaar geleden

Reactie op Colet

Oh jeetje wat vervelend. Hoe ben je er achter gekomen dat je kleintje coron ...
Onze dochter is recent ook getest, 5 maanden oud. Doen ze gewoon hoor 🙂

3 jaar geleden

Ons zoontje is nu 5 maanden en we hebben het 2 weken gelden gedaan

3 jaar geleden

Reactie op bj90

Zijn er al ouders die de kinderwagen van joolz de geo hebben omgebouwd?
Wij nog niet, wel bijna nodig, ze wordt nu gevaarlijk met rollen. Nog 2 weken en dan is ze 6 maanden

3 jaar geleden

Reactie op ja96b

Wij nog niet, wel bijna nodig, ze wordt nu gevaarlijk met rollen. Nog 2 wek ...
Ah hier precies hetzelfde!

3 jaar geleden

5 maanden

3 jaar geleden

Onze jongen is nu 24 weken en vind dat halve liggen in de maxi cosi niks. Hij probeert zichzelf dan rechter te zetten. CB zei dat ze pas mogen zitten als ze zichzelf recht kunnen houden. Dat kan hij nog niet echt maar bij korte wandelingen doen we hem nu toch in de buggy. Het is een klein jochie in een grote buggy maar Tom vind het geweldig