128 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Jeemsel

Onze jongen is nu 24 weken en vind dat halve liggen in de maxi cosi niks. H ...
Doe je lange wandelingen in de maxicosi dan? Daar mogen ze juist niet lang in liggen

3 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Doe je lange wandelingen in de maxicosi dan? Daar mogen ze juist niet lang ...
Wat versta je onder een lange wandeling?

3 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Doe je lange wandelingen in de maxicosi dan? Daar mogen ze juist niet lang ...
Ze mogen maximaal twee uur in een maxi cosi. Ben je langer onderweg dan moet je baby na twee uur erin, 20 minuten eruit. Als het lekker weer is gaan we met de hond anderhalf uur wandelen. Eerst lag hij altijd in ligbak, toen wilde hij meer kunnen kijken dus klikken we de maxi cosi in het onderstel en nu dan in de buggystand. Deze kunnen we in 4 standen zetten van recht naar liggend

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Wat versta je onder een lange wandeling?
Het feit dat er een maximale tijd wordt adviseert betekend voor ons dat we hem er niet “onnodig” in zetten. Dus wel even op de wagen als het is, auto, iets oppikken, auto of auto, iets verder lopen naar de bestemming, maar in alle andere gevallen gaat hij in de wagen, of dat nou de bak is of het zitje (volledig plat). Maar dat moet iedereen voor zich bepalen ntl, maar wat mij betreft is een maxicosi niet geschikt voor een wandeling 🤷🏻‍♀️ (ook geen korte dus)

3 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Ze is ziek (koorts, hoesten etc). Dacht gewoon griepje maar toch voor de ze ...
Wat vervelend en herkenbaar tegelijkertijd!! Mijn zoontje van 5 maanden is afgelopen week ook positief getest.. bij ons is de bron mijn schoonvader geweest. Nu hebben mijn man en ik ook corona, alle drie in quarantaine nu. Het lastige is dat we niet kunnen uitzieken met zo’n kleine in huis

3 jaar geleden

Reactie op Marj0lein88

Ons kindje (nu 5,5 maand) past niet meer in de wagen als hij recht ligt. Nu ...
Gisteren voor het eerst in de wandelwagen en meteen 1,5 uur geslapen! Vandaag lag hij er een uur in te knorren. Druk gemaakt om niets dus 😅.

3 jaar geleden

Ik wacht tot mijn dochtertje zelf stabiel kan zitten. Ze heeft in de bak ook nog een dikke 10 cm als het niet meer is dus ze kan nog lekker tijdje in de bak.

3 jaar geleden

Vandaag, precies 7 maanden omgebouwd. Begonnen zich allebei op te trekken aan het frame (bugaboo) en wilden steeds draaien…. Leek ons (en kdv) veiliger als ze in riempjes zouden liggen/platste zitstand

3 jaar geleden

Bij 5.5 maand gedaan...had wel eerder gekunt

3 jaar geleden

2 weken geleden gedaan want de bak werd te klein. Ze kan vrij stabiel zitten maar leggen de buggyzit helemaal plat

3 jaar geleden

Slapen jullie kindjes in de kinderwagen? Ik twijfel om op vakantie ook nog de reiswieg mee te nemen omdat hij daar onderweg in kan slapen. Het zitgedeelte kan wel erg plat..

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op CocoNina

Slapen jullie kindjes in de kinderwagen? Ik twijfel om op vakantie ook nog ...
Mijn kleintje slaapt prima in het buggy opzetstuk. Wel helemaal plat😊

3 jaar geleden

Reactie op CocoNina

Slapen jullie kindjes in de kinderwagen? Ik twijfel om op vakantie ook nog ...
Hij is zelfs een keer rechtop in slaap gevallen. Als ze willen slapen doen ze dat denk wel 😂 scheelt je denk ruimte!

3 jaar geleden

Reactie op Pompidom

Vandaag, precies 7 maanden omgebouwd. Begonnen zich allebei op te trekken a ...
Ja hier wordt het ook denk tijd😂

3 jaar geleden

Met 4 maand in buggy en 4.5 maand in autostoel

3 jaar geleden

Ik woon in Griekenland en ben met 5 maanden van kinderwagen overgestapt op de bolderwagen heerlijk zo mee naar het strand en kan meneer ook lekker in slapen, voordeel is dat er ook nog vanalles bij kan🤪 en voor erbij een hele handige opklapbare buggy ik mis mijn kinderwagen echt totaal niet!

3 jaar geleden

Ik woon in Griekenland en ben met 5 maanden van kinderwagen overgestapt op ...
Ow wat leuk zeg! Wist niet dat dit ook bestond speciaal voor baby’s!

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ja hier wordt het ook denk tijd😂
Hahaha, zo lagen die van ons er ook bij 😂

VRIEND

3 jaar geleden

Ik woon in Griekenland en ben met 5 maanden van kinderwagen overgestapt op ...
Weet je van welk merk dit is?

3 jaar geleden

2 weken terug omgebouwd dus toen was ze 7 maanden