36 Reacties
2 jaar geleden
Onze dochter wordt in november 2 en die slaapt onder een dekbed met kussen in haar ledikantje. Dekbed heeft ze totaal niet aan hoeven wennen, wel eerst een dunne slaapzak aangegeven maar na 2 dagen deze ook al uitgelaten. Ze vind het nu helemaal geweldig! Wanneer peuterbedje dat weet ik zelf ook nog niet. Denk rond de 2,5/ 3 jaar.
2 jaar geleden
Hier voorlopig nog niet. Ze vind het heerlijk in haar ledikantje en ook een dekentje vind ze 3x niks.
2 jaar geleden
Onze zoon wordt volgende week 2. Hij slaapt nu een maand in een 1 persoonsbed. We hebben het ledikant én zijn grote bed op zijn kamer neergezet en hem laten kiezen waar hij wilde slapen. Binnen 2 weken sliep hij volledig in zijn grote bed. Gaat heel goed.
Hij heeft nu net een zusje gekregen, dus we wilden niet te veel veranderingen voor hem hebben als de baby er zou zijn.
2 jaar geleden
Toevallig zijn wij vorige week over gegaan omdat jaxx uit zn ledikant begon te klimmen en qua lengte er ook niet helemaal lekker meer in kon liggen. Wel merk ik dat tie t soms nog wat spannend vind maar knuffel hem dan een keer extra gaat t echt niet kruip im ecen naast hem en dan is t weer goed.
2 jaar geleden
Ons dochtertje wordt 30 okt 2 jaar, slaapt sinds 4 maanden in een 2 pers bed, beduitvalbeschermer er tegen aan. Ze slaapt heeerlijk.
2 jaar geleden
Pelle slaapt sinds augustus in zijn peuterbed. Hij word ook in november 2. We hebben hem zijn nieuwe bed gegeven omdat hij bijna grote broer word. Ik had verwacht dat hij wel even wentijd nodig zou hebben maar na 2 dagen op zijn nieuwe kamer spelen wilde hij daar heel graag slapen is vanaf de 1ste nacht goed gegaan. Hij slaapt sinds het weer wat kouder is met een dekbed en sinds een week of 2 blijft hij er ook goed onder liggen.
2 jaar geleden
Luna slaapt sinds juli in een peuterbedje, maar wel de grootte van een ledikant. Pas sinds deze week gebruikt de haar deken bewust, maar ze slaapt nog steeds in een slaapzak. Hier moest ze flink wennen, maar ze had op hetzelfde moment ook geen speen meer en twee weken bij ons op de kamer geslapen vanwege vakantie. Ik vind het bedje ideaal, maar tijdend middagslaapjes gaat ze soms liever spelen dan slapen.
2 jaar geleden
Ons dochtertje slaapt sinds een week in haar ledikantje met dekbed. Ze trok haar slaapzak steeds uit dus het was tijd voor een dekbed/kussen! Overstap ging super goed! Misschien over een half jaartje ofzo de zijkant eruit van het ledikantje maar ik weet nog niet wanneer we overgaan op een peuter bedje!
2 jaar geleden
Wij zijn nu de kamers aan het wisselen en dan gaat Sem morgen in zijn nieuwe kamer in een peuterbed! We zijn benieuwd 😅
2 jaar geleden
Reactie op Suusama
Fleur wordt over 2 weken 2. Gister bedje in elkaar gezet en laten zien, hel ...
Welk bedje is dit
2 jaar geleden
Reactie op Thee met chocola
Wij zijn nu de kamers aan het wisselen en dan gaat Sem morgen in zijn nieuw ...
Staat er klaar voor
2 jaar geleden
Reactie op Suusama
Fleur wordt over 2 weken 2. Gister bedje in elkaar gezet en laten zien, hel ...
Nou! Het gaat best aardig! Ze kiest soms 2 nachten voor ledikant, dan weer 2 nachten voor huisjesbed… laat haar iedere avond kiezen! Gaat heel gemoedelijk zo ;) tijd en ruimte genoeg gelukkig! Ze is nu 2 keer uit haar vloerbed bevallen maar sliep dan gewoon door op de zachte vloerbedekking 😂