20 Reacties

één jaar geleden

Oh, ik ben al een tijdje van de rompers af voor Deamon 2,5j. Denk dat de meeste rompers tot 98 gaan. Ik ben overgestapt omdat het gemakkelijker is naar mijn mening 🤗 broek uit, onderbroek uit en hup de pamper. Dan telkens die knopjes vd romper te openen en vastmaken. Is het mogelijk dat het een andere stof is en dat ze daarop reageert?

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Oh, ik ben al een tijdje van de rompers af voor Deamon 2,5j. Denk dat de me ...
nee komt niet door stof maar doordat de rug nu bereikbaar is en niet verstopt onder de romper. Hemdje kan ze omhoog doen.

één jaar geleden

Hier was het gewoon even wennen. Dat krabbelen doet ze inmiddels alleen nog maar als haar rug echt bloot is (dus geen hemd en shirt aan). Luna is zindelijk, dus een romper is dan echt geen doen. We zijn gestopt in maat 80.

één jaar geleden

Mijn zoontje draagt ook nog rompers. Ben ah kijken voor onderbroekjes om het potjestraining te starten.

één jaar geleden

Hier nog steeds rompers in 98/104 en vind het nog wel prima eigenlijk. Lekker makkelijk knoopjes los en hup omhoog schuiven. Geen koude rug. Maar denk wel dat dit qua maat de laatste optie is.

één jaar geleden

Wij zijn overgegaan op broekjes en hempjes toen ze meer interessen kreeg in de wc. Dus nu al even met broekjes. Rond maat 92 dacht ik.. Ik heb op mijn werk kinderen van 3 jaar die nog rompers dragen.

één jaar geleden

Hier echt al lang hemdjes en onderbroekjes al vanaf maat 86. Misschien helpt het om de hemdjes een maatje groter te nemen zodat ze goed in de onderbroek kunnen. Pelle heeft nooit een blote rug.

één jaar geleden

Hier draagt ze nog rompers maat 98/104. Ben sinds kort wel wat bezig met zindelijkheid en een potje en onderbroeken aangeschaft, zelf wil ze er nog niks van weten dus we dragen hier nog steeds rompertjes

één jaar geleden

Gebruikt iedereen dan trouwens een onderbroek over de luier of een onderbroek in plaats van een luier?

één jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Gebruikt iedereen dan trouwens een onderbroek over de luier of een onderbro ...
Hier is het momenteel een onderbroek over de pamper. Dat hij 'weet' ik moet onder de broek een onderbroek aandoen. Maar momenteel geen interesse in het zindelijk worden. 🫣 Vd zomer toch een poging wagen.

één jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Onderbroek over de luier heen. Dan leert ze dat ze na plassen luier verschonen haar onderbroek weer aan moet doen.

één jaar geleden

Ik heb ook geen rompers meer steeds opletten dat dat lange stuk niet in het potje kwam vond ik gedoe, ze staat uit enthouisasme nog wel eens op, we lezen vaak een boekje dat vind ze maar wat leuk! Maat 92 heeft ze nu. Ik laat haar vaak zonder of in haar onderbroekje rondlopen beneden zodat we niet de heletijd zitten te wachten dan kan ze even spelen en als ze moet gaat het 9/10 keer goed. Geen eceem hier.... npg niet zindelijk, we zijn het weer even kwijt maar de draad weer aan het oppakken 🧡💚

één jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Hier ook over dr luier of even zonder luier na het slaapje

één jaar geleden

Ik wil pas overstappen als hij zindelijk is dacht ik en dat is hij niet. Ik dacht dat luiers met rompers namelijk ook beter blijven zitten?

één jaar geleden

Reactie op babytan

Ik wil pas overstappen als hij zindelijk is dacht ik en dat is hij niet. Ik ...
Wij gebruikten wasbare luiers en die kreeg ze zelf toch niet los. Ik maakte dan ook haar romper los en knoopte deze vast over haar schouder 😆

één jaar geleden

Vraagje hierover.. onze dochter draagt ook nog rompers, maar nu hemdjes met onderbroeken besteld.. alleen: rompers zijn vaak lange mouw of korte mouw, maar hemd meteen mouwloos.. hoe houd je ze dan warm genoeg 🤭 heb meestal lange mouwen romper met lange mouwen trui aan bijvoorbeeld🥲

één jaar geleden

Reactie op babytan

Ik wil pas overstappen als hij zindelijk is dacht ik en dat is hij niet. Ik ...
Nou dat is inderdaad zo, mijn dochter heeft nu paar dagen onderbroek aan maar moet er echt snel bij zijn wanneer ze gepoept heeft want anders loopt het er zo uit. Voorlopig maar weer even terug naar romper

één jaar geleden

Reactie op Suusama

Vraagje hierover.. onze dochter draagt ook nog rompers, maar nu hemdjes met ...
Wij hebben een hemd, shirt met lange mouwen en een trui/vest aan bij mevrouw.

één jaar geleden

Reactie op Suusama

Vraagje hierover.. onze dochter draagt ook nog rompers, maar nu hemdjes met ...
Mijn zoontje krijgt gewoon een hemd en een shirt met lange mouwen aan. Als die het dan koud heeft kan er nog een vest over

één jaar geleden

Reactie op Sandralivv

Nou dat is inderdaad zo, mijn dochter heeft nu paar dagen onderbroek aan ma ...
Ik heb hier geen problemen mee....