20 Reacties

3 jaar geleden

Ik begreep gemiddeld pas 20 weken.. dus nog even afwachten

3 jaar geleden

Ik ben 14w en voel hem al, wel 4e zwangerschap. Voor partner duurt dat wel nog even 😥

3 jaar geleden

Tussen 16-20 weken

3 jaar geleden

gemiddeld genomen voel je je kindje de 1e zwangerschap tussen de 20 en 24 weken een keer. Je partner voelt het pas een paar weken later

3 jaar geleden

Bij mn 1e zwangerschap voelde ik met 19 weken het eerste trapje (daarvoor al wel kieteltjes)mn man voelde het toen met 24/25 weken.. nu ben ik 10+5 en voel ik ook echt die kieteltjes al (anders dan mn darmen, dat voelt echt heel anders)

3 jaar geleden

Ligt er ook aan hoe je eigen bouw is en waar de placenta ligt. Maar gemiddeld idd 20 weken. Toen ik het voelde herkende ik ineens wat k eigenlijk al een tijdje voelde, hoe later hoe beter je het voelt :)

3 jaar geleden

Ik voelde haar met 16 weken, mijn partner met 17 weken. Mijn placenta ligt wel gunstig! Scheelt ook veel

3 jaar geleden

Mijn placenta lag bij de eerste aan de voorkant, daardoor duurde het tot 24 weken dat ik het zeker weten voelde en mijn partner moest nog eens 3 weken wachten voor hij het voelde. Ik ben nu 13 weken, maar nog geen dubbeltjes gevoeld nog, dus ik ben benieuwd wanneer ik deze spruit ga voelen.

3 jaar geleden

Zelf voelen gemiddeld tussen de 16-20 weken. De partner rond 24 weken. Ik voel de kleine sinds 8,5 week bewegen (tweede zwangerschap).

3 jaar geleden

Klein vraagje ertussen door.... Wanneer kan je baby je stem horen en die van anderen? 😊

3 jaar geleden

Reactie op LFM96

Klein vraagje ertussen door.... Wanneer kan je baby je stem horen en die va ...
Vanaf 14 weken ongeveer

3 jaar geleden

Reactie op LFM96

Klein vraagje ertussen door.... Wanneer kan je baby je stem horen en die va ...
ahja dat ga ik ook vragen ng ni aan gedacht🙈

3 jaar geleden

Ik denk dat ik een stampje heb gevoeld, maar omdat het mijn 1ste is weet ik natuurlijk niet hoe het voelt. Het was echt een 1malige stomp Denk niet dat het de darmen waren. 🥰🥰

3 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Ik denk dat ik een stampje heb gevoeld, maar omdat het mijn 1ste is weet ik ...
Ik ben 15w

3 jaar geleden

Ligt eraan hoeveelste kindje denk ik en ligging baarmoeder ik voel me kindje nu al een weekje tis me 4de ben 14 weekjes

3 jaar geleden

Reactie op Mamvon3

Ligt eraan hoeveelste kindje denk ik en ligging baarmoeder ik voel me kindj ...
is mijn 1ste kindje x

3 jaar geleden

Ik voelde een paar duwtjes met mijn hand met 13 weken. Mijn man zijn hand er ook op gelegd en hij heeft het ook gevoeld! 🥰

3 jaar geleden

Bij mijn eerst 17weken nu ben ik 12weken en voel nog niks

3 jaar geleden

Reactie op Steste91

is mijn 1ste kindje x
Nu ik dit lees voel ik iets in m’n baarmoeder heel apart, hahah misschien voel ik het al langer maar heb het niet door, heerlijk gevoel, dit is m’n derde dus misschien per zwangerschap word je gevoeliger ervoor

3 jaar geleden

Ik ben 14 weken en ik voel af en toe soort belletjes of kriebeltje.. na een hoop lezen en vragen aan vriendinnen/moeder denk ik dat het misschien wel de baby is maar kan het gewoon niet geloven eigenlijk 🙈