4 Reacties

7 maanden geleden

Heel eerlijk lijkt het me niet dat ze alle gasten 1,5 uur in de brandende zon zetten toch? En anders zou ik een paraplu meenemen en een fles water. Ik denk dat er echt wel rekening mee gehouden wordt dat het zo warm is. Mocht je het toch niks vinden, kun je er misschien nog voor kiezen om binnen te gaan zitten bij de locatie. Ook kun je nog de ceremoniemeester of bruidspaar of de locatie bellen om te vragen of er iets geregeld is, en dat je je zorgen maakt om zo lang in de zon te zitten. Heel veel plezier! En geniet er ook lekker van meid ❤️

7 maanden geleden

Mag toch hopen dat ze met dit weer wel enige beschutting hebben geregeld. Neem zelf water mee en smeer je goed in. Gewoon hetzelfde als wat je zou doen als je niet zwanger zou zijn.

VRIEND

7 maanden geleden

Nou, dat zou ik niet zwanger ook niks vinden. Leuk dat het mooi weer is voor het bruidspaar maar met die hitte moet je ook goed voor je gasten zorgen. Zou het daar ter plekke aankijken. Maar lijkt me dat toch iets geregeld wordt, ook voor bijv ouderen of mensen zoals ik die ook met factor 50 echt niet 1,5 uur in de volle zon zitten.

7 maanden geleden

Mooie hoed opzetten... en flesje water en uiteraard insmeren . Veel plezier