30 Reacties
2 jaar geleden
De puddle jumper al is die nog wat ruim. Ze zit ook nog in de gele baby float al vind ze dat minder leuk.
We hebben ook nog swimsafe zwembandjes.
2 jaar geleden
Reactie op Trace
Zwemvest met bandjes ideaal. Dit was om even te passen. Je kunt ze aan de ...
Is deze vanaf 15 kg?
2 jaar geleden
De puddle jumper al is die nog wat ruim. Ze zit ook nog in de gele baby flo ...
Hier ook zo! De babyfloat en nu ook zwembandjes. Die zwembandjes zijn echt een lachertje hier, want die glijden zo weer van haar armen af. En met haar net aan 10kg is ze overal nog te licht voor..
2 jaar geleden
Reactie op Liescodeluxe
Hier ook zo! De babyfloat en nu ook zwembandjes. Die zwembandjes zijn echt ...
Klopt, hier hetzelfde probleem 馃槄 de puddle jumper vind ze wel geweldig. En we houden haar toch wel vast.
2 jaar geleden
Wij hadden bandjes genomen en een zwemband waar ie nog in kan zitten (tot 15kg).
Bij de Prenatal raadde ze mij zo鈥檔 paddle jumper af omdat dat is vanaf 15 kilo en mijn zoontje 12kg weegt. Ze gaf aan dat die kilo鈥檚 er niet voor niets op staan en het anders op eigen risico is.
Voor nu dus nog bandjes haha.
2 jaar geleden
Reactie op Melissq93
Ik ben ook nog zoekende... de babyfloat is meneer wel op uitgekeken, maar m ...
Net terug van vakantie, babyfloat was de eerste 2 dgn leuk, daarna wou ze alleen nog maar zonder anders keihard krijsen. ( is ook klein, nog geen 10kilo) dus ook alleen in Babybad en continue erbij blijven.
2 jaar geleden
Reactie op kellykleingeld
Net terug van vakantie, babyfloat was de eerste 2 dgn leuk, daarna wou ze a ...
Wij hebben ook veel gezwommen net Luna in onze armen of op onze zij of rug.
2 jaar geleden
Puddle jumper gaf echt zo'n veilig gevoel op vakantie! Staat idd vanaf 15 kilo. Maar vond dit veiliger dan alleen de losse bandjes. Vallen ze daarbij voor over liggen ze nog met gezicht in het water. Hiermee bleef hij alsnog boven water. Ging ook daardoor zoals op de foto zelf zo door het water! Helemaal top!
2 jaar geleden
Wij hebben geen baby float gehad, maar een swimtrainer, daar kan hij nog steeds in. En een puddle jumper om in/aan ondiep water te spelen (ook nog geen 10 kg)