30 Reacties

2 jaar geleden

Zwemvest met bandjes ideaal. Dit was om even te passen. Je kunt ze aan de achterkant strakker of losser maken

2 jaar geleden

De puddle jumper al is die nog wat ruim. Ze zit ook nog in de gele baby float al vind ze dat minder leuk. We hebben ook nog swimsafe zwembandjes.

2 jaar geleden

Reactie op Trace

Zwemvest met bandjes ideaal. Dit was om even te passen. Je kunt ze aan de ...
Is deze vanaf 15 kg?

2 jaar geleden

Buikband met bandjes echt ideaal. Onze kleine man moest even wennen maar daarna kon hij echt zelf lekker rondspartelen. ( uiteraard met ons er vlak naast)

2 jaar geleden

Ik lees graag mee

2 jaar geleden

Reactie op LisanneLune

Is deze vanaf 15 kg?
Ja maar ons zoontje op de foto is 12kg maar past hem ook

2 jaar geleden

Wij hebben ook een puddle jumper. Hij wilde niet meer in een band, hiermee had ie veel mee vrijheid. Ook al hielden we hem nog wel vast. Hij is 13 kg en gaat prima.

2 jaar geleden

De puddle jumper al is die nog wat ruim. Ze zit ook nog in de gele baby flo ...
Hier ook zo! De babyfloat en nu ook zwembandjes. Die zwembandjes zijn echt een lachertje hier, want die glijden zo weer van haar armen af. En met haar net aan 10kg is ze overal nog te licht voor..

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Hier ook zo! De babyfloat en nu ook zwembandjes. Die zwembandjes zijn echt ...
Klopt, hier hetzelfde probleem 馃槄 de puddle jumper vind ze wel geweldig. En we houden haar toch wel vast.

2 jaar geleden

Wij hadden bandjes genomen en een zwemband waar ie nog in kan zitten (tot 15kg). Bij de Prenatal raadde ze mij zo鈥檔 paddle jumper af omdat dat is vanaf 15 kilo en mijn zoontje 12kg weegt. Ze gaf aan dat die kilo鈥檚 er niet voor niets op staan en het anders op eigen risico is. Voor nu dus nog bandjes haha.

2 jaar geleden

Hier ook gewone zwembandjes. Op advies van de zwemjuf van het baby/peuterzwemmen. Pelle vind het prima en kan er alles mee.

2 jaar geleden

Ik ben ook nog zoekende... de babyfloat is meneer wel op uitgekeken, maar met nog geen 8,5kg is alles te "groot". Hmpf 馃檲

2 jaar geleden

Reactie op Melissq93

Ik ben ook nog zoekende... de babyfloat is meneer wel op uitgekeken, maar m ...
Ja lastig, hier bandjes maar die doen weinig (veel face forward) we houden haar gewoon vast hier is ze 10 kilo ook te klein voor wat anders

2 jaar geleden

Reactie op Melissq93

Ik ben ook nog zoekende... de babyfloat is meneer wel op uitgekeken, maar m ...
Net terug van vakantie, babyfloat was de eerste 2 dgn leuk, daarna wou ze alleen nog maar zonder anders keihard krijsen. ( is ook klein, nog geen 10kilo) dus ook alleen in Babybad en continue erbij blijven.

2 jaar geleden

Reactie op kellykleingeld

Net terug van vakantie, babyfloat was de eerste 2 dgn leuk, daarna wou ze a ...
Wij hebben ook veel gezwommen net Luna in onze armen of op onze zij of rug.

2 jaar geleden

Puddle jumper gaf echt zo'n veilig gevoel op vakantie! Staat idd vanaf 15 kilo. Maar vond dit veiliger dan alleen de losse bandjes. Vallen ze daarbij voor over liggen ze nog met gezicht in het water. Hiermee bleef hij alsnog boven water. Ging ook daardoor zoals op de foto zelf zo door het water! Helemaal top!

2 jaar geleden

Wij ook de puddle jumper. Ook omdat ze met voor over vallen gewoon met der hoofdje boven water blijft en met gewone bandjes ze weeg 13 kg maar echt veel fijner

2 jaar geleden

Hier is ze net aan 9 kg dus eigenlijk geen keus. Ze heeft dus normale bandjes. Nou wilt ze ons nog graag vasthouden in het water, dus maakt het ook echt niet uit wat ze aan heeft. *foto van mijn 2 knapperds. Is de enigste foto met bandjes 馃き馃グ

2 jaar geleden

Wij hebben geen baby float gehad, maar een swimtrainer, daar kan hij nog steeds in. En een puddle jumper om in/aan ondiep water te spelen (ook nog geen 10 kg)

2 jaar geleden

Dit was ook genieten vond daylinn dat zien jullie wel h猫 馃槏鉂わ笍