15 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hier 2 boterhammen in de ochtend en 3 boterhammen in de middag. Beide keren met een beker melk(vervanger). Als wij afbakbroodjes eten, eet ze soms ook mee.

茅茅n jaar geleden

Ontbijt eigenlijk altijd met brood. Lunch verschilt, vaak brood, maar soms ook een gebakken of gekookt eitje of bananen pannenkoekjes. In het weekend doen we soms een croissantje en we halen ook wel eens kibbeling.

茅茅n jaar geleden

Mijn dochter eet de ochtend vaak een bakje yoghurt, daarna wat fruit en als lunch meestal gewoon boterhammen (2st)

茅茅n jaar geleden

Smorgens 1 boterham smiddags 2. In het weekend of als we een dag weggaan wel eens een bolletje

茅茅n jaar geleden

鈥楽 ochtends meestal yoghurt met fruit soms havermout met banaan en besjes. 鈥楽 middags boterham of soms bananen pannekoekjes of een volkoren puntje/bolletje

茅茅n jaar geleden

Hier in de ochtend 1 boterham bij de lunch 2. Soms krentenbolletje , croissantje of Zacht broodje. De variatie zit hier vooral in beleg.

茅茅n jaar geleden

Bij ons altijd fruit (perzik en kersen op het moment) met daarbij snee mueslibrood of mini eierkoek met boter en water. Onze eet geen normaal brood op het moment. Het mueslibrood is gelukkig volkoren (vanAH) en eet ze wel graag.

茅茅n jaar geleden

Ochtend yoghurt met cracker, tegen de middag patatjes/vlees/groenten, na middagdutje bokes met fruit, als hij thuis komt een koek en als wij avondeten proberen we hem te laten mee eten ma doet hij nog niet zo.

茅茅n jaar geleden

Sochtends een flesje melk en een boterham Tussendoor een mandarijntje of appel. Rijstwafel, eierkoek of beschuitje. Voor haar middagslaapje altijd een banaan. Ze gaat om half 12 al naar bed dus echt een lunchtijd hebben we niet. Vind ik soms best lastig. Maar een 2e boterham krijg ik er dan nog niet in. Na haar slaapje een cracker, soms nog een boterham. Rozijntjes. Avondeten een half potje en de rest met de pot mee, gaat soms wel maar soms ook niet.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Hier 2 boterhammen in de ochtend en 3 boterhammen in de middag. Beide keren ...
Wauw 5 boterhammen! 馃槃

茅茅n jaar geleden

Wauw 5 boterhammen! 馃槃
En nog steeds geen 10 kilo 馃惙馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Ochtend 150 melk 1 boterham zonder korst Tussendoor fruit 1 stuk bv banaan Middag 2 boterhammen zonder korst 150 melk Tussendoor fruit of liga of knijpfruit Warm eten Voor slapen 150 melk

茅茅n jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

En nog steeds geen 10 kilo 馃惙馃ぃ
Haha zo zie je maar weer. Eetgewoontes zeggen niks. Wij geven de kleine af en toe enen croissantje en wat minder gezonde snackjes want ze zit qua gewicht ook nog op de -1 lijn

茅茅n jaar geleden

Hier zijn de favorieten, crackers, maisstengels, soepstengel, yoghurt, fruit, knijpfruit en brood met pindakaas. En in het weekend of als ik vrij ben dan een eitje, maiskoekjes, croissantjes of waar we dan ook maar zin in hebben.

茅茅n jaar geleden

Ochtend ; 180ml pap 1 boterham of koek Middag ; groentenpapje Namiddag ; 2st fruit Avond ; beetje warm eten 180ml pap