18 Reacties

één jaar geleden

.

één jaar geleden

.

één jaar geleden

.

één jaar geleden

.

één jaar geleden

Ik zie de foto's niet, maar dat kan ook aan mijn telefoon of verbinding liggen. Mijn zoontje heeft vorige week krentenbaard gehad, had toen ook verhoging en verminderde eetlust, dus dat kan wel.

één jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Ik zie de foto's niet, maar dat kan ook aan mijn telefoon of verbinding lig ...
Volgens mij doen de foto's het nu wel

één jaar geleden

Ik zie de foto's niet, maar dat kan ook aan mijn telefoon of verbinding lig ...
Ooh nu zie ik de foto's wel, de plekken van mijn zoon zagen er wel heel anders uit. Niet zulke perfect ronde stippen zeg maar

één jaar geleden

Ooh nu zie ik de foto's wel, de plekken van mijn zoon zagen er wel heel and ...
Nee daarom twijfel ik ook of het wel zo is. Haar neefje had het wel bij zo rond zijn neus maar die bultjes herken ik er niet van.

één jaar geleden

Hand voet mondziekte kan het wel zijn. Mijn zoontje van 10 maanden heeft het ook gehad en het begon eerst met rode pukkeltjes en toen werd het erger. Hij had het op zen handjes voetjes rond de mond krentenbaard en tussen zijn billetjes. 3 dagen lang verhoging gehad en het heeft 3 weken geduurd. Hij heeft nog lichte vlekjes maar die gaan ook weg gelukkig. Hij had met hand voet mond ziekte ook allemaal dikke grote blaasjes en vooral veeeeeeeel jeuk. Hij heeft daarvoor toen van de huisarts een kuur van 2 weken gekregen.

één jaar geleden

Denk geen krentenbaard. Zelf vroeger als kind gehad. Dat ziet er idd wel anders uit..

VRIEND

één jaar geleden

lijkt op hand en voetziekte toen onze dochter het had , heeft mijn man toen ook nog gekregen...

één jaar geleden

Reactie op 2020mama

lijkt op hand en voetziekte toen onze dochter het had , heeft mijn man toen ...
Zal het vast ook wel krijgen want neem werkelijk elk virus van haar over 🤦🏽‍♀️

één jaar geleden

Bleef het bij jullie ook rode plekken bultjes, op haar hand heeft ze echt plekken met blaren en de rest blijven net rode pukkeltjes

één jaar geleden

Dit herken ik ook als hand voet mondziekte. Heeft mijn dochter vorig jaar gehad, deed haar veel pijn. Als je naar sommige bultjes wees begon ze al te jammeren.. de meesten zaten inderdaad op en onder de voeten en handen maar ook bij haar schaamlippen en billen dacht ik mij te herinneren. Ging vanzelf weer over. Mijn man heeft het daarna ook gehad. Die zei toen ook te snappen dat ze destijds chagrijnig was want dit deed wel pijn🙈

één jaar geleden

Reactie op Mamavtwee

Dit herken ik ook als hand voet mondziekte. Heeft mijn dochter vorig jaar g ...
Ze heeft er hier gelukkig niet veel last van, ja haar handen hoef ik maar aan te wijzen en ze trekt ze al terug. Maar daar zijn de bulten ook echt groot. Billen heeft ze hier inderdaad ook, maar op haar handen zijn het echt net blaren en over de rest van haar lichaam zijn het net rode pukkeltjes