6 Reacties

2 jaar geleden

Van vaccinaties wordt je iig niet onvruchtbaar dus dat zou ik echt loslaten. Je bent niet thuis in ovulatietesten zeg je, maar je gebruikt ze wel. Eerst eens goed in verdiepen misschien? Evt ook nog een cyclus app gaan bijhouden, kijken of dit je misschien nog kan helpen je vruchtbare dagen te vinden. En daarnaast denk ik dat je bij je 1e 2 zwangerschappen gewoon heel veel geluk hebt gehad dat het zo snel raak was. De meeste mensen zijn gemiddeld een jaar bezig....

2 jaar geleden

Nee via de huisarts lukt dat niet om je eitjes te testen. Dat word een doorverwijzing naar de gynea. Eerder kreeg je een doorverwijzing rond een jaar of anderhalf als je dan niet zwanger was. Hoe het nu is??? Geen idee. Je kan natuurlijk je zorgen uiten bij de huisarts. Kijken wat die ervan zegt.

2 jaar geleden

Van vaccinaties wordt je iig niet onvruchtbaar dus dat zou ik echt loslaten ...
Je laatste zin klopt niet. Na 6 maanden zijn 7 van de 10 vrouwen zwanger. Na 1 jaar zijn 8 van de 10 vrouwen zwanger. https://www.thuisarts.nl/zwanger-worden/ik-wil-zwanger-worden

2 jaar geleden

Ik snap je zorgen rondom de vaccinatie. Mijn cyclus is ook heel erg door de war geweest van het vaccin. Inmiddels ben ik 17 weken zwanger van mijn 2de kindje dus het kan echt. Toen ik met mijn zorgen naar de huisarts ging zei hij dat gemiddeld 6 maanden tot 1 jaar duurt na de laatst vaccinatie voor je cyclus weer terug normaal is. Bij mij was dit met 7 maanden 2 maanden later was ik zwanger

2 jaar geleden

Ik gebruik de app Flo. Die geeft behoorlijk goed aan wanneer mijn eisprong is.

2 jaar geleden

Je zou je eens kunnen verdiepen in temperatuurmetingen om je ovulatie te ontdekken. Met een gevoelige thermometer kun je meten of je voor of na je ovulatie zit. Mocht hier dus verschil qua temperatuur is de kans erg groot dat je gewoon nog eitjes (en een ovulatie hebt). Google maar eens op basale temperatuurcurve (BTC). Deze methode heb ik gebruikt om zwanger te raken, ging namelijk ook niet vanzelf. Sterkte en succes 😌