45 Reacties
2 jaar geleden
Andreas is van november (nu 1,5 jaar). Gaat vanaf baby al rond 18.00-18.30u naar boven en de nacht in. Later lukt écht niet qua gedrag (wilden wij wel ivm diner enz), dus hier een vroege vogel en elke ochtend tussen 6-6.30u weer wakker. Ik was geen ochtendmens, dus had wat voeten in de aarde 😬🙄
2 jaar geleden
Mauro gaat tussen 19.00 en 19.30 naar bed en word wakker om 7.00. Meestal slaapt hij tegenwoordig de nacht door en soms is hij er 1x.
2 jaar geleden
Hier gaat ze vaak rond half 7/7 uur op bed en als ze in de middag weinig tot niet heeft geslapen, dan gaat ze om 6 uur. En slaapt dan tot de volgende ochtend 6/7
2 jaar geleden
Half 7/ 7 uur naar bed
Smorgens rond 7 uur wakker. Maar soms ook half 8 of een uitschieter naar 8 uur.
2 jaar geleden
Hier verschilt het nog wel een beetje. Maar ik kijk ook eerder naar hem of hij moe is. Maar +-20u krijg hij zijn fles en gaan we naar boven. Verhaaltje en slapen.
Ik moet voor mezelf nog 'aanleren' dat het niet perce nodig is om erbij te blij tot hij slaapt, want bij mijn partner lukt dat. Ja hij loopt nog wat rond in de kamer, maar gaat zelf zijn bed weer in en gaat slapen. (Heb geen babyfoon met camera)
2 jaar geleden
Rond 19.30 u in bed. Soms kan die nog een uur spelen in bed, valt zelf in slaap.
Is vaak rond 7 uur weer wakker.
Hij slaapt de hele nacht door.
2 jaar geleden
Hier rond 7 uur naar bed en wakker tussen 6 en 7 (helaas meestal meer 6 als 7)
2 jaar geleden
Tussen 18.30 en 18.40 naar bed. Rond 19.00 in slaap. Rond 6.30 wakker en rond 7.00 uit bed. 0x wakker.
Ze loopt 's avonds sinds kort zelf naar de slaapkamer met mij mee als ze naar bed gaat. Vanavond ging ze om 18.30 al helemaal uit haar zelf ri de slaapkamer omdat ze moe was.