45 Reacties

één jaar geleden

Andreas is van november (nu 1,5 jaar). Gaat vanaf baby al rond 18.00-18.30u naar boven en de nacht in. Later lukt écht niet qua gedrag (wilden wij wel ivm diner enz), dus hier een vroege vogel en elke ochtend tussen 6-6.30u weer wakker. Ik was geen ochtendmens, dus had wat voeten in de aarde 😬🙄

één jaar geleden

Mauro gaat tussen 19.00 en 19.30 naar bed en word wakker om 7.00. Meestal slaapt hij tegenwoordig de nacht door en soms is hij er 1x.

één jaar geleden

Hier gaat ze vaak rond half 7/7 uur op bed en als ze in de middag weinig tot niet heeft geslapen, dan gaat ze om 6 uur. En slaapt dan tot de volgende ochtend 6/7

één jaar geleden

7 tot 7 en zelden wakker snachts slaapt eigenlijk altijd door! Is 19 maanden ☺️

één jaar geleden

Half 7/ 7 uur naar bed Smorgens rond 7 uur wakker. Maar soms ook half 8 of een uitschieter naar 8 uur.

één jaar geleden

Hier ook van 7 - 7 gemiddeld

één jaar geleden

7 uur op bed, slaapt met deze warmte wat later dan normaal, maar ligt dan gewoon te zingen of te kletsen en valt vanzelf in slaap. Slaapt vaak tot 715 (ivm werk) Maar kan ook wel tot half 9 slapen.. Wordt in de nacht wel wakker,maar we hoeven er nooit naar toe..

één jaar geleden

Tussen 1800-1845 naar bed. Vaak is ze erg moe en ligt ze er dus echt wel kwart over zes in. Tussen kwart voor zes en kwart over zes vaak weer wakker!

één jaar geleden

Hier verschilt het nog wel een beetje. Maar ik kijk ook eerder naar hem of hij moe is. Maar +-20u krijg hij zijn fles en gaan we naar boven. Verhaaltje en slapen. Ik moet voor mezelf nog 'aanleren' dat het niet perce nodig is om erbij te blij tot hij slaapt, want bij mijn partner lukt dat. Ja hij loopt nog wat rond in de kamer, maar gaat zelf zijn bed weer in en gaat slapen. (Heb geen babyfoon met camera)

één jaar geleden

Tussen half 7 en 7 naar bed. Vaak rond 6 uur weer wakker, soms iets eerder, soms iets later. Vannacht voor het eerst van 7 tot 7 geslapen 🥳. Vaak ook nog wel een keer wakker in de nacht

één jaar geleden

Rond 19:15 a 19:30 uur naar bed. Hij slaapt dan tot 07:45 a 08:30 uur s ochtends. Vaak speelt hij nog wat met zijn knuffels als hij wakker is. Luca is nu 1,5 💙

één jaar geleden

Rond 19.30 u in bed. Soms kan die nog een uur spelen in bed, valt zelf in slaap. Is vaak rond 7 uur weer wakker. Hij slaapt de hele nacht door.

één jaar geleden

Hier rond 7 uur naar bed en wakker tussen 6 en 7 (helaas meestal meer 6 als 7)

één jaar geleden

18:00 naar bed vaak 05:45 weer wakker

één jaar geleden

Pelle gaat tussen 19 en 19.30 naar bed. En is in de morgen tussen 7.00 en 7.30 wakker. Netjes klokje rond dus.

één jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Hier verschilt het nog wel een beetje. Maar ik kijk ook eerder naar hem of ...
En tussen 6- ten laatste 8u wakker. Meestal is dit 7u.

VRIEND

één jaar geleden

Dean gaat rond 19:30 naar bed en is meestal rond 08:00 weer wakker.

één jaar geleden

Dax gaat rond 19.30-20u naat bed en wordt rond 8 u wakker

één jaar geleden

Tussen 18.30 en 18.40 naar bed. Rond 19.00 in slaap. Rond 6.30 wakker en rond 7.00 uit bed. 0x wakker. Ze loopt 's avonds sinds kort zelf naar de slaapkamer met mij mee als ze naar bed gaat. Vanavond ging ze om 18.30 al helemaal uit haar zelf ri de slaapkamer omdat ze moe was.

één jaar geleden

Allemaal doorslapers wauw.. ben jaloers