45 Reacties

één jaar geleden

Reactie op labelle

Allemaal doorslapers wauw.. ben jaloers
Hoe gaat het bij jou Greased?

één jaar geleden

Hoe gaat het bij jou Greased?
Gemiddeld zo'n 6x per nacht wakker en 1 a 2 flesjes anders blijft ze uren huilen 😌

één jaar geleden

Reactie op labelle

Gemiddeld zo'n 6x per nacht wakker en 1 a 2 flesjes anders blijft ze uren h ...
Heftig 😓... Functioneer je dan nog wel een beetje overdag? Enig idee hoe je het zou kunnen doorbreken?

één jaar geleden

Heftig 😓... Functioneer je dan nog wel een beetje overdag? Enig idee hoe j ...
We functioneren wel maar fijn leven is het niet 😔 ik heb echt geen idee we hebben al zoveel geprobeerd en gedaan. Consultatiebureau heeft letterlijk gezegd je moet het gewoon accepteren we hebben alles gedaan wat we konden

één jaar geleden

Reactie op labelle

We functioneren wel maar fijn leven is het niet 😔 ik heb echt geen idee we ...
Oefff... Dat is wel heftig.. consultatiebureau is ook niet altijd iets waar je naar moet luisteren.. Ik zou wel even op zoek gaan naar andere "hulpmiddelen/methodes"..

één jaar geleden

Reactie op labelle

Allemaal doorslapers wauw.. ben jaloers
Oh nee. Hier kan het wel is een enkele keer zijn dat hij wakker wordt. Hopelijk slaapt hij deze nacht door. Hij heeft net ontdekt dat sleutelgaten Niet voor de vingers zijn.. 🫣

één jaar geleden

Reactie op labelle

Gemiddeld zo'n 6x per nacht wakker en 1 a 2 flesjes anders blijft ze uren h ...
Ik herken het helaas 😔 onze dochter nog steeds geen doorslaper.. alles al geprobeerd.. nog steeds zeker 4x per nacht wakker en nog nachtflesjes. Anders ook uren huilen. Het leven draait door maar soms wordt het me allemaal teveel (nu ook weer 7 maanden zwanger) en voel me een schim van mijn vroegere zelf. Succes en sterkte 🙏🏻🍀

één jaar geleden

Reactie op Lapaza

Ik herken het helaas 😔 onze dochter nog steeds geen doorslaper.. alles al ...
Hier ook nog steeds lang en vaak wakker, niet voor een flesje ( want dat wil ze niet ). Maar gewoon heel veel moeite met weer zelf terug in slaap vallen. Er zijn nachten dat we 1,5/2 uur met haar bezig zijn terug in slaap te brengen.

één jaar geleden

In het weekend en als ik late dienst heb 19:00 uur naar bed en 07:00 uur wakker,, Met mijn vroege dienst en nachtdienst gaan ze vaak 18:00 uur naar boven maar dan moeten ze ook 06:00 uur opstaan

één jaar geleden

Tussen 19:30 en 20:00 uur naar bed en meestal rond 08:00/08:30 wakker maar ook met regelmaat dat ze uitslaapt tot 09:15/09:30. Wordt in de nacht maar heel zelden wakker.

één jaar geleden

Reactie op trotseoudersvantess

Tussen 19:30 en 20:00 uur naar bed en meestal rond 08:00/08:30 wakker maar ...
😩the dream

één jaar geleden

Hier gaat ze bewust laat na bed half 9, 9uur slaapt tot ook smorgend tot half 9 9uur. We hebben een boerderij dus heb ik al mooi wat werk gedaan voor ze wakker word.

één jaar geleden

Ergens tussen 19 en 20. Als ik hem om 19 uur in bed doe is het drama en sloopt zijn hele kamer. En dat kan duren tot een uur of elf half 12. Nu na het eten rustig even spelen en wacht tot meneer gaapt. Dan vraag ik als hij slapen wil en antwoord is dan altijd ja. Dan omkleden en tandjes etc. En dan slaapt ie gelijk, wisselend ergens tussen 7 en 9 in de ochtend.

één jaar geleden

Ongeveer van 20/21h tot 7/8h. Ze wordt nog een paar keer per nacht wakker om BV te drinken.

één jaar geleden

Reactie op trotseoudersvantess

Tussen 19:30 en 20:00 uur naar bed en meestal rond 08:00/08:30 wakker maar ...
Hier precies hetzelfde.

één jaar geleden

Upje Hoe is t nu bij jullie? Hier rond 20 .30 naar bed en meestal rond 7.30 wakker

één jaar geleden

19.30 naar bed en +/- 8.00 wakker. Als ze naar de opvang moet dan moet ze er om 7 uur uit.

VRIEND

één jaar geleden

Rond 19 uur/ 19.30 baar bed. Dan regelmatig wakker worden. Bij ontroostbaar (dat is elke nacht) tussen ons in en daar ook nog regelmatig wakker. In de ochtend meestal wakker tussen half 7 en half 8.

één jaar geleden

Reactie op 2020mama

Rond 19 uur/ 19.30 baar bed. Dan regelmatig wakker worden. Bij ontroostbaar ...
I feel ya 😵‍💫

één jaar geleden

Rond 19.30 uur naar bed. Valt vaak pas tegen 20.00 20.30 uur in slaap. En dan tussen 6 en 7 wakker. Vandaag de zazu slaaptrainer ingezet de schaal dus hopen met veel geduld dat dit gaat werken.