6 Reacties
2 jaar geleden
Ik werk met kinderen die chemo krijgen en ik heb dit laatst ook gevraagd in het ziekenhuis.
De kans dat jou moeder iets overbrengt is heel nihil omdat zij al resistent is.
Bij mensen met hele lage weerstand zijn ze wel extra voorzichtig, dus ik mocht niet werken toen mijn dochter ze had.
Maar eigenlijk zou de kans dus nihil zijn.
Jouw zus kan zich ook via de vk laten testen of ze genoeg antistoffen heeft
2 jaar geleden
Alle je waterpokken hebt door gemaakt en je bent zwanger is het niet gevaarlijk. Het is pas gevaarlijk als je ze niet hebt door gemaakt dat kreeg ik van onze huisarts te horen. Ben zelf zwanger
2 jaar geleden
Bij mijn vk wordt standaard getest of je waterpokken hebt doorgemaakt, omdat het gevaarlijk voor moeder en kind kan zijn als je het nog niet gehad hebt.
Heeft ze de vk al gebeld? Als het goed is heb je rond de 12 weken ergens ook bloed geprikt en is dat getest... maar de kans is heel groot dat ze het gewoon gehad heeft, dan is er niets aan de hand
2 jaar geleden
Hoeveel waterpokken je had maakt niet uit, je hebt het gehad of niet. Mijn zus heeft het nooit merkbaar gehad, maar toen haar beide kinderen het hadden werd ze niet ziek, ze heeft het dus wss met 0 pokken gehad
2 jaar geleden
Jij kan het doorgeven ja, mijn man werkt samen met een vriend van hem. Zijn bonus dochter had waterpokken, en even later mijn dochter ook.