7 Reacties
één jaar geleden
Misschien weer even opbouwen vanaf begin. Dus bijvoorbeeld een laten spelen met een klein bakje met water, gewoon met de handen, daarna handjes wassen, een keer een washandje... even weer controle over wat geven, zodat hij het idee heeft dat het hem niet overkomt, maar dat hij iets meer regie heeft en dat het een leuk iets is? Ik roep maar iets hoor
één jaar geleden
Ja ik heb geen idee hoor, ook geen ervaring ermee, maar dacht... wat zou ik doen. Dus gewoon een lieve gedachte even gedeeld. Het is soms zoo puzzelen met wat ze denken... alles wat je probeert is met de beste intenties. En soms denk ik, het zal wel een fase zijn, dus hoop dat het over een maandje weer anders is haha
één jaar geleden
Mijn dochter heeft ook een tijdje gehad dat ze er niks meer van wou weten. Bad vond ze vreselijk en wanneer ze er in zat wou ze er zo snel mogelijk weer uit. Heb toen wat extra speelgoed gekocht voor in bad en liet haar dan spelen buiten het bad , en zo ineens ging ze er weer vanzelf in. En dan tijdens het spelen spoelde ik haar dan af met de douchekop enz. Hier was het meer het douchen weer Interessant maken de oplossing, en nu gaat ze weer met plezier in bad of in de douche
één jaar geleden
Wij hebben inderdaad ook bad/douche speelgoed om wat af te leiden van het douchen zelf. En na het krijgen van een paw patrol badzeep is hij helemaal niet meer weg te slaan.
Verder vind ik het advies van lekker spelen met een emmer water een heel goed idee.