Meer kindjes die ineens weer extreem vroeg wakker zijn? Hier is het vaak nu tussen 05.30 en 06.00 uur. Al meerdere dingen geprobeerd overdag qua slaapritme maar heeft geen invloed.
Dit heb ik eigenlijk al heel lang.
Onze zoon word vaak rond 05:10 wakker en haal hem vaak rond 06:00 uit bed.
Overdag slaapt hij niet lang uurtje per slaapje
Hier ook al weken rond 5.30u, erg vermoeiend. Hij slaapt overdag goed, meestal 2u tussen de middag. Hij ligt vaak wel al 18.45u, maar later naar bed brengen maakt geen verschil. Dus geen idee hoe dit te doorbreken, vrees dat dit een beetje zijn ritme is
Hier komt Fien ook rond 5 uur. Ze is dan wakker maar brabbelt wat.. ik rek het zelf op tot half 6 en soms valt ze dan weer opnieuw in slaap.. dit wil ik een aantal weken doen..
Na een week goed slapen tot 7/8 is het weer rond 5:30 geworden😩. Ik snap het niet. Hij is 15 maanden en is druk bezig met lopen. Komt het daardoor? Ook bijt hij sinds paar dagen op zijn speen dus misschien zijn het zijn tandjes. Of het was tijdelijk dat hij goed doorsliep.
Sinds 3 weken is mijn dochter ook standaard om 5 uur wakker. Terug leggen in haar bedje zorgt voor complete paniek, wanneer ze bij papa en mama ligt, valt ze direct in slaap.
Iemand een idee om dit aan te pakken of is het een kwestie van doorzetten?
Sinds 3 weken is mijn dochter ook standaard om 5 uur wakker. Terug leggen i ...
Wij hebben (hadden?) dit ook! We probeerden haar in eigen bedje te laten, flesje te geven, etc. Maar inderdaad huilen en paniek. Totdat ze bij ons in bed komt, dan slaapt ze wel door.
Ik ben al blij dat ze (en wij dus haha) kunnen doorslapen. En ineens 3 dagen geleden sliep ze weer door tot 0700u, eergisteren weer 0530u wakker en bij ons verder slapen en gister weer zelf doorslapen.
Ik houd het maar weer op een fase en ben blij met goede nachtrust dus doe daarvoor wat werkt ;)
Wij hebben (hadden?) dit ook! We probeerden haar in eigen bedje te laten, f ...
Aaah wat goed om te horen! Inderdaad wat je zegt- nachtrust is toch ook wel erg prettig 🤭 Laten we er dan maar op hopen dat we allemaal weer snel ons volledige nacht terug krijgen