25 Reacties

2 jaar geleden

Ja paar weken terug was dat hier ook het geval, volgens mij zat ze toen in een sprong. Inmiddels komt ze nu tussen de 06:30/0700 weer.

2 jaar geleden

Dit heb ik eigenlijk al heel lang. Onze zoon word vaak rond 05:10 wakker en haal hem vaak rond 06:00 uit bed. Overdag slaapt hij niet lang uurtje per slaapje

2 jaar geleden

Rond 15mnd zeggen ze dat er weer slaapregressie/slaapprogressie komt. Zou dus daarmee te maken kunnen hebben?

2 jaar geleden

Hier is 0600 zijn uur. Vanmorgen was dat 0700. En dit is Met snachts wakker worden

2 jaar geleden

Hier ook al weken rond 5.30u, erg vermoeiend. Hij slaapt overdag goed, meestal 2u tussen de middag. Hij ligt vaak wel al 18.45u, maar later naar bed brengen maakt geen verschil. Dus geen idee hoe dit te doorbreken, vrees dat dit een beetje zijn ritme is

2 jaar geleden

Bij ons al maanden rond 05:00 uur wakker. Hij gaat om 19u naar bed

2 jaar geleden

Hier komt Fien ook rond 5 uur. Ze is dan wakker maar brabbelt wat.. ik rek het zelf op tot half 6 en soms valt ze dan weer opnieuw in slaap.. dit wil ik een aantal weken doen..

2 jaar geleden

Als jullie kids om 05:00 wakker worden laten jullie ze dan nog 2x slapen?

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Als jullie kids om 05:00 wakker worden laten jullie ze dan nog 2x slapen?
Hier valt hij nog net niet in slaap rond 10 dus dat bieden we wel aan 😆

2 jaar geleden

Al maanden om stipt 06:00 wakker, nu bijna 15 maanden maar nog netjes 2 dutjes: rond 9:30 en rond 15:00, 19:15 naar bed

2 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Hier is 0600 zijn uur. Vanmorgen was dat 0700. En dit is Met snachts wakker ...
En dit ook; nog 2 keer per nacht lekker drinken 🙋🏽‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op J's mam

Al maanden om stipt 06:00 wakker, nu bijna 15 maanden maar nog netjes 2 dut ...
Wij hebben deze tijdstippen ook, nu lees ik soms 930 kort en dan rond 1300 echt naar bed, enig idee hoe we dat moeten doen als het nu 930 en 1500 is?

2 jaar geleden

Na een week goed slapen tot 7/8 is het weer rond 5:30 geworden😩. Ik snap het niet. Hij is 15 maanden en is druk bezig met lopen. Komt het daardoor? Ook bijt hij sinds paar dagen op zijn speen dus misschien zijn het zijn tandjes. Of het was tijdelijk dat hij goed doorsliep.

2 jaar geleden

Bij ons hielp het om een flesje water in zn bed te zetten die hij dan dronk als hij wakker werd. Ging daarna dan weer verder slapen.

2 jaar geleden

Sinds 3 weken is mijn dochter ook standaard om 5 uur wakker. Terug leggen in haar bedje zorgt voor complete paniek, wanneer ze bij papa en mama ligt, valt ze direct in slaap. Iemand een idee om dit aan te pakken of is het een kwestie van doorzetten?

2 jaar geleden

Reactie op JNY

Sinds 3 weken is mijn dochter ook standaard om 5 uur wakker. Terug leggen i ...
Wij hebben (hadden?) dit ook! We probeerden haar in eigen bedje te laten, flesje te geven, etc. Maar inderdaad huilen en paniek. Totdat ze bij ons in bed komt, dan slaapt ze wel door. Ik ben al blij dat ze (en wij dus haha) kunnen doorslapen. En ineens 3 dagen geleden sliep ze weer door tot 0700u, eergisteren weer 0530u wakker en bij ons verder slapen en gister weer zelf doorslapen. Ik houd het maar weer op een fase en ben blij met goede nachtrust dus doe daarvoor wat werkt ;)

2 jaar geleden

Amelie liep perfect op schema tot 1-2 weken geleden. Nu is het elke dag 3-4u 🙃

2 jaar geleden

Reactie op Eval89

Wij hebben (hadden?) dit ook! We probeerden haar in eigen bedje te laten, f ...
Aaah wat goed om te horen! Inderdaad wat je zegt- nachtrust is toch ook wel erg prettig 🤭 Laten we er dan maar op hopen dat we allemaal weer snel ons volledige nacht terug krijgen

2 jaar geleden

Hier hetzelfde.. elke ochtend tussen 5.30-6.00u wakker. Heb ook al van alles geprobeerd, dus ook geen tips. 😣

2 jaar geleden

Hier ook nog steeds, inmiddels paar weken later 😑