Weet iemand wat dit is? De kinderarts gaf aan dat het mogelijk een mongolenvlek zou kunnen zijn maar ik vind het daar helemaal niet op lijken..
Overigens gaf hij wel aan het vanaf een foto niet goed te kunnen beoordelen..
Nog een foto in een bericht hieronder.
PS: soms is hij heel duidelijk zichtbaar en soms bijna niet. Wat me wel opvalt is dat het vuur rood wordt tijdens badderen, eenmaal uit bad is de rode vlek ook meteen weg..
Ik heb zelf een ooievaarsbeet, vind het er wel een beetje op lijken maar toch ook weer niet..
Mijn zoontje heeft op zijn been en grote wijnvlek. Lijkt er wel iets op. Misschien dat dat het is? Of zie je het soms helemaal niet? Bij hem is het na bad wel veel zichtbaarder maar je ziet het altijd wel
Mongolenvlek zit boven de bilnaad toch? Vaak bij getinte kindjes. Mijn zoon heeft dat. De vlek die jouw kindje heeft heeft mijn kindje ook op de zijkant van zijn bil. Lijkt bij hem n blauwe plek, maar is t niet. Geen idee wat t is.
Mijn zoon heeft een mongolenplek op de bilnaad begin. Die word uit bad donkerder net een blauwe plek. Valt verder bijna niet op. Dit is iets anders denk ik want dit is rood.
Dag Miepje,
weten jullie al wat het is ? mijn zoontje heeft ook zo een vlek op zijn heupje van bij de geboorte (nu 8 maanden al)
het verandert van kleur, soms licht dat je het minder ziet en soms heel donker, zoals na/in bad, wanneer hij weent....
Dag Miepje,
weten jullie al wat het is ? mijn zoontje heeft ook zo een vle ...
Dag! Nee we weten het nog steeds niet. Ze heeft het nog steeds. Soms wel maar soms ook niet zichtbaar. Ze heeft er verder geen last van. Misschien toch een ooievaarsbeet..