38 Reacties

3 jaar geleden

En nog een foto

3 jaar geleden

Dit is overigens haar bovenarm😊

3 jaar geleden

Wellicht een hele lichte wijnvlek?

3 jaar geleden

Lijkt ook op een ooienvaarsbeet, ons zoontje heeft dat net boven zn nek/achterhoofd en word in bad ook meer rood. En trekt daarna weer bij 😊

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft op zijn been en grote wijnvlek. Lijkt er wel iets op. Misschien dat dat het is? Of zie je het soms helemaal niet? Bij hem is het na bad wel veel zichtbaarder maar je ziet het altijd wel

3 jaar geleden

Mongolenvlek zit boven de bilnaad toch? Vaak bij getinte kindjes. Mijn zoon heeft dat. De vlek die jouw kindje heeft heeft mijn kindje ook op de zijkant van zijn bil. Lijkt bij hem n blauwe plek, maar is t niet. Geen idee wat t is.

3 jaar geleden

Mijn zoon heeft een mongolenplek op de bilnaad begin. Die word uit bad donkerder net een blauwe plek. Valt verder bijna niet op. Dit is iets anders denk ik want dit is rood.

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft (als het goed is) een mongolenvlek in zijn gezicht. Maar hij heeft geen getint huidje... De vlek is blauw/grijs achtig

3 jaar geleden

Reactie op Fem_x

Mongolenvlek zit boven de bilnaad toch? Vaak bij getinte kindjes. Mijn zoon ...
Wow. Door dit berichtje weten we eindelijk wat het bij ons is! Lange leve dit forum.

3 jaar geleden

Ben ik nou de enige die denkt...wtf is een mongolenvlek/plek?! Ik ben 37 heb 3 kinderen en heb hier nog nooit van gehoord 🙈

3 jaar geleden

Ik heb zelf zo een soort plek op de achterkant van mijn arm. Als ik koud heb, wordt deZe plekje paars en als zon wordt deze juist wit.

3 jaar geleden

Reactie op Kir123

Ben ik nou de enige die denkt...wtf is een mongolenvlek/plek?! Ik ben 37 he ...
Neehoor ik heb ook geen idee wat dat is haha

3 jaar geleden

Ik wist het ook niet...Google wist het wel https://www.24baby.nl/baby/gezondheid/mongolenvlek/

3 jaar geleden

Reactie op Kir123

Ben ik nou de enige die denkt...wtf is een mongolenvlek/plek?! Ik ben 37 he ...
Ik wist het ook niet hoor! Ik kom uit een groot gezin en zelfs mijn moeder wist het niet 🤪

VRIEND

3 jaar geleden

Waar zit het?

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op KnR

Waar zit het?
Mongole vlekken bevinden zich vaak tussen net onder de billen tot midden rug.

VRIEND

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft ook een mongole vlek. Mijn opa en oom ook. Maar dat is meer blauwig en ligt net onder de huid

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op KnR

Mijn zoontje heeft ook een mongole vlek. Mijn opa en oom ook. Maar dat is m ...
Dit is foto van mijn kindje met mongole vlekje net boven bil spleet. Het is dus wat blauw. Jou vlekje lijkt meet op wijnvlek/ooienvaarsbeet.

2 jaar geleden

Dag Miepje, weten jullie al wat het is ? mijn zoontje heeft ook zo een vlek op zijn heupje van bij de geboorte (nu 8 maanden al) het verandert van kleur, soms licht dat je het minder ziet en soms heel donker, zoals na/in bad, wanneer hij weent....

2 jaar geleden

Reactie op charlotte A

Dag Miepje, weten jullie al wat het is ? mijn zoontje heeft ook zo een vle ...
Dag! Nee we weten het nog steeds niet. Ze heeft het nog steeds. Soms wel maar soms ook niet zichtbaar. Ze heeft er verder geen last van. Misschien toch een ooievaarsbeet..