68 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook hoor. Ben nu 23 weken en ongeveer 2 kilo aangekomen. Kleine meid doet het goed en ik eet verder ook normaal. Heb er geen last van eigenlijk.. het moet er uiteindelijk toch weer af 😋 Zolang de baby het goed doet en de verloskundige aangeeft dat het prima gaat zou ik me er geen zorgen over maken!

3 jaar geleden

Neehoor zolang de baby goed groeit is er niks aan de hand. Ik woog na de bevalling van m'n eerste 10 kg minder dan voor die zwangerschap en ons meisje was 52 cm en 3565 gram en kerngezond

3 jaar geleden

Ik ben 20 weken en 1 kg aangekomen. Zolang de baby het goed doet nergens zorgen over maken!

3 jaar geleden

2 kilo is netjes. Ik vroeg het laatst aan de verloskundige en Max 4 kilo zo op de helft is de bovengrens. En gewicht zegt niet alles want je baby zal het ook vast goed.

3 jaar geleden

Ik ben 22 weken en sta op min 6 dus maak je geen zorgen

3 jaar geleden

Ik ben 24+4 en nog geen 3 kilo aangekomen. Wel een bol buikje inmiddels en ons meisje doet het goed, dus mij zul je niet horen :)

3 jaar geleden

Ik was 4 kg afgevallen. Sta nu op -2 dus 2 erbij gekomen. Maar maak me niet druk. Heb een hoge BMI. Dus vk vond t prima

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties, ik ben wel gerustgesteld!

3 jaar geleden

Hier bijna 22 weken en net 3 kg erbij.

3 jaar geleden

Hier 21 weken en ook pas 1,5 kilo. Kleine lag bij de vorige echo zelfs iets voor op schema dus maak me geen zorgen.

3 jaar geleden

Ik ben 20+3, 10 kg afgevallen en nu 1 kg erbij, sinds deze week. Had ik bij vorige zwangerschappen ook, is helemaal goed gekomen.

3 jaar geleden

Hier 22 +4 en eerst 10 kilo afgevallen en nu een week of 2 stabiel qua gewicht

3 jaar geleden

Ik ben 21weken en nog niks aan gekomen.. baby was met de 20weken echo zelf iets boven het gewicht wat 'normaal' is. En verloskundige zei ook dat de baby toch wel pakt/neemt wat tie nodig heeft.

3 jaar geleden

Ik ben bijna 23 weken en vandaag gewogen en 700 gram erbij😅 ben wel redelijk gezet van mezelf en kan toch wel iets minder dan anders eten. Baby was bij de 20 weken echo zelfs aan de grote kant dus ik maak me helemaal geen zorgen 😅 hoop alleen niet dat de komende weken er megaveel kilos gaan aanvliegen🤪😬

3 jaar geleden

Vandaag 22 weken en nog niks aangekomen, sterker nog: ik sta nu op -4. Als ik naar mijn eigen lichaam kijk zie ik dat kleine beeb mij “op eet”: weg kont, weg benen, hallo buikje 😅

3 jaar geleden

23 weken en 4kg aangekomen. Verwacht dat het de komende maanden wat meer gaat worden. Bij de 1e zwangerschap 17kg erbij, waarvan ik er 13 weer kwijt heb kunnen raken. Na deze zwangerschap wil ik weer op m'n originele start gewicht komen (of m'n trouwjurk weer dicht kunnen doen. Is toch een soort goal voor mij :) )

3 jaar geleden

Hier 19 weken en -4,3 kg

3 jaar geleden

Hier 21 weken en 2 kilo aangekomen. Ik maakte me er ook zorgen over, maar de baby groeit goed! Volgens de verloskundige geen reden voor zorgen. Elk lichaam doet hey anders.. en de kilo's komen echt wel!

3 jaar geleden

Hier 21+5 en 13 kill aangekomen. Ligt er ook aan per zwangerschap denk ik? En per vrouw.. Als de baby gwn goed groeit is er niks aan de hand hoor.. geen zorgen maken 😉

3 jaar geleden

Ik ben nu 23 weken zwanger en slechts 1 kg aangekomen.. bij m'n eerste zwangerschap was ik op dit termijn al ruim 10 kg aangekomen. Ik merk dat ik idd hetzelfde eet als voor de zwangerschap en ook nog sport meerdere keren per week. Stiekem vraag ik me ook af of het niet erg weinig is.. Bij m'n laatste controle zei de verloskundige dat het er allemaal goed uit zag en dat het aankomen vanzelf komt. De kleine is ook erg actief in m'n buik en m'n buik groeit hard, dus ik hoop dat alles gewoon goed gaat.