68 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben bijna 22 weken en weeg maar 57kg... ik kom van +- 53 denk ik ongeveer maar ben op mn eigen al een veertje dus maak ik me daar geen zorgen over. Ben zelfs blij dat ik nu eens 57 weeg hahah 😄 ik moest eigenlijk 60 wegen voor mn zwangerschap dus das wel tof dann 🙃

3 jaar geleden

Hier ook niet zoveel gegroeid. Ik begon met 51.5 kilo en een te laag BMI en zit nu met 21 weken op 55 kilo. Ik eet wel meer, omdat mijn lichaam daar echt om vraagt. Goed naar je gevoel luisteren, volgens mij VK kan het in ieder geval geen kwaad.

3 jaar geleden

Hier ook nog maar 1.3kg aangekomen Nu 20 weken. Moet zeggen dat ik genoeg spek op me lijf heb en het niet erg vind dat er zo weinig bijkomt ( tot nu toe) Heb ook niet echt trek ofzo. En eet alleen omdat ik moet eten. Snoepen en vet eten heb ik helemaal geen zin in. Terwijl ik dat normaal altijd wel had. Hoop van ganser hart dat ik deze zwangerschap niet meer dan 5 aankom. Zo blijf ik onder de 100😩🙈🤭 Voor de zwangerschap was ik al goed op weg met sporten en gezond eten en was al wat kilo’s kwijt. Vorige zwangerschappen ook in totaal maar 11 en 13kg aangekomen en na de kraamweek al weer kwijt. Helaas kwamen ze daarna terug om te blijven😩😭

3 jaar geleden

Reactie op my3thbaby

Hier ook nog maar 1.3kg aangekomen Nu 20 weken. Moet zeggen dat ik genoeg ...
Hier ook hopen dat ik de 100 niet haal (momenteel op 20w, 95kg). Begin zwangerschap 96, was lange tijd naar 93 gegaan. Hier ook eten om te eten en niet omdat ik goesting heb. Maak me meer zorgen omdat mijn (zwangere) buik nog niet echt zichtbaar is.

3 jaar geleden

Ik ben zo blij om te lezen dat anderen dit ook hebben. Ik ben nu 23 weken zwanger en nog steeds in de min. Het maakte me zo onzeker om te lezen over al die vrouwen die aan kwamen.

3 jaar geleden

Bijna 25w en 0,7kg afgevallen. Maar mijn buik, baarmoeder en baby groeien erg goed dus ik maak mij helemaal geen zorgen. Volgens de VK kunnen de kilo's er binnenkort wel aanvliegen dus ik geniet nog even van mijn alleen maar dikker wordende buikje.

3 jaar geleden

Ik denk dat het er ook aan ligt wat je begin gewicht is. Ik was 62 kg en nu 67 en rond de 23 weken. Je ziet het bij mij alleen aan de buik. Ik kan mijn gewone broeken nog aan... maar ben er ook pas vorige week achtergekomen. Daarvoor dacht ik dat ik een buikje had gekregen door minder intensief werk (20.000 stappen naar Max 10.000 stappen per dag). Maar buik begon hard en vreemd te groeien en toen toch maar een test gedaan..

3 jaar geleden

Ik ben 21 weken zwanger van een tweeling en 7,5 kilo aangekomen. De een komt meer aan dan de ander maar toch ben ik ook onzeker. Bij mijn andere 2 zwangerschappenkwam ik niet meer dan 8 kilo aan. Ik ben benieuwd hoeveel ik nog in gewicht aankom.

3 jaar geleden

Ik heb het ook en wilde de verloskundige al contacten. Ben nu 24 weken en maar 2 kg aangekomen terwijl mijn buik, baarmoeder en baby goed groeien. Misschien komen onze kilo’s later ;-)

3 jaar geleden

Geeft niks, ik ben 23+3 en nog maar een halve kilo aangekomen maar mijn meisje zit gewoon op schema qua groei enzo. Ik zou me er niet te druk om maken.

3 jaar geleden

Ik ben nu 22 weken van een tweeling en ben met kleren aan 4 kilo aangekomen. Geen idee of dat erg is? 😮 Maar denk dat het per persoon gewoon veel verschild. Mijn moeder was bij mij ok maar 8 kilo in totaal aangekomen

3 jaar geleden

Ik denk dat het bij iedere dame anders is, ik ben nu 23 weken en al 7/8 kilo aangekomen maar mijn gewicht was 48kilo met mijn 1.55 dus klein en slank kwa postuur, met 13weken kon ik het niet eens meer verborgen houden terwijl anders dames bij 30 weken nog twijfel is of ze niet gewoon wat voller zijn van t eten maar of ze echt zwanger zijn en tja dan zal je de kilos veeel minder zien want het is zoveel meer verdeeld. Dit is mijn tweede maar eet wat meer maar ook niet overdreven.. Bij mij is het wel extreem voor 23 weken. 🙈 kreeg zelfs te horen ben je al 30 weken? Pardon.... 😅

3 jaar geleden

Reactie op Lorena_corine

Ik denk dat het bij iedere dame anders is, ik ben nu 23 weken en al 7/8 kil ...
De grootte van je buik zegt niets over hoeveel je aangekomen bent. Ik had al best wel een buik (echt een zwangere buik) terwijl ik nog een halve kilo lichter was dan voor de zwangerschap

3 jaar geleden

Ik be 21 weken en ik ben net aan 2.1 kilo aangekomen. Bij iedereen is het anders, maar volgens mij is het voor mij(ik ben een voluptueuze dame) prima.

3 jaar geleden

Reactie op Lorena_corine

Ik denk dat het bij iedere dame anders is, ik ben nu 23 weken en al 7/8 kil ...
Prachtige buik! 😍

3 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

De grootte van je buik zegt niets over hoeveel je aangekomen bent. Ik had a ...
Dat hoor je niet zoveel toch? Ergens moeten er kilos aankomen lijkt me, niet dat de baby al 5 kilo weegt maar vruchtwater vocht misschien eetpatroon wat meer en minder bewegen...

3 jaar geleden

23 weken bijna. 6 kg aangekomen.... Wordt er niet vrolijker van als ik al deze berichten lees. Iedereen komt mr zo weinig aan dat ik 't bij mij veel vind...

3 jaar geleden

Reactie op Lorena_corine

Dat hoor je niet zoveel toch? Ergens moeten er kilos aankomen lijkt me, nie ...
Ik ben ook 23 weken en zit ook onder mijn gewone gewicht. Ik ben de eerste vier maanden behoorlijk ziek geweest ook, dus heb flink ingeleverd. Daarnaast merk ik aan alles dat de kleine beeb mij “opeet” 😅 Mijn billen en benen zijn compleet weg maar mijn buik zit er toch echt nu. Vruchtwater was normaal en ook de baby ligt goed op groeischema dus ik maak me geen zorgen. Misschien is het ook een stukje aanleg, ik ben altijd lang en slank geweest (normaal 1,80 en 61 kilo - nu 60 kilo) en nooit aanleg gehad echt te groeien. Maar ik kan over een paar weken ook nog een enorm gaan groeien, je weet het niet 😂

3 jaar geleden

Reactie op Lorena_corine

Dat hoor je niet zoveel toch? Ergens moeten er kilos aankomen lijkt me, nie ...
Dat is letterlijk waar dit topic over gaat en als je het goed leest zie je dat er mensen zijn die zich er best zorgen over maken. Je opmerking is dus miss niet zo handig

3 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Dat is letterlijk waar dit topic over gaat en als je het goed leest zie je ...
Precies dit dus! :-) Wilde er ook al op reageren🙈. Ik ben namelijk ook nog niks aangekomen. 21 weken zwanger en al wel een buikje. Het is dat ik hem heel goed voel en hij lekker druk rond zwemt in mijn buikje dat ik mij minder zorgen maak. Mijn eet patroon is ook niet veranderd. Dus het kan dus echt. Is bij iedereen gewoon verschillend. Kan volgende week oppeens anders zijn. Zolang het maar met de baby goed gaat🤗.