8 Reacties

3 jaar geleden

Ik eet ook weinig naar wat ik normaal at. En als ik over een grens ga, dan komt alles er achter elkaar uit. ik vind het daarom ook zo ontzettend moeilijkt te beslissen wat ik wil eten. Nergens zin in. Nu inmiddels 2 kg afgevallen. Opzich qua postuur mag het wel. Heb over 1 week een afspraak en dan ga ik het navragen.

3 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde🤮 vooral warm eten en gebakken vlees krijg ik absoluut niet weg. Alles wat koud is wel. Ik eet ook gewoon kleine beetjes maar ik eet vooral wat ik wel weg krijg.. laatste weken is dat vooral brood met salami 🙈 ik probeer wel elke dag fruit binnen te krijgen en een klein shotje met groenten. Mijn tip is om gewoon te eten wat WEL lukt en wat je wel wegkrijgt. Slik je toevallig vitamines? Hopelijk komt onze goede eetlust snel weer terug!!

3 jaar geleden

Reactie op pascallesophia

Ik heb precies hetzelfde🤮 vooral warm eten en gebakken vlees krijg ik abso ...
Tip voor jou: pas op met salami/snijworst, is eigenlijk alleen goed als het verwarmd is geweest zoals bijvoorbeeld op pizza. Slik inderdaad vitamine pillen erbij. Toch een beetje proberen op te vangen. Kan me helemaal vinden in jouw verhaal...

3 jaar geleden

Ik eet ook weinig naar wat ik normaal at. En als ik over een grens ga, dan ...
Ja, aankomen is er zo niet echt bij. Opzich niet erg maar niet helemaal de bedoeling nu... wil je het laten weten als je het nagevraagd hebt? Ben erg benieuwd...

3 jaar geleden

Ik kan alles terug normaal eten nu en normale eetlust. Voorheen net hetzelfde. 13.3 nu

3 jaar geleden

Hoi! Ik heb dit ook. Ik heb me er bij neer gelegd dat mn lijf anders is dan voor ik zwanger werd. Ik ben vandaag 16 weken en ik merk nu dat het steeds beter gaat met eten. Ik eet weer wat meer en meer verdchillende dingen. Soms heb ik echt weer zin om iets te eten. Heb voor t eerst in 3 maanden weer eens n glas cola en chips op. Ik ben 7 kg afgevallen de laatste tijd. Verloskundige zegt dat ik me er echt geen zorgen over moet maken. Baby neemt precies wat ie nodig heeft!

3 jaar geleden

Op de website van het Voedingscentrum staan menu's voor zwangeren 😘