17 Reacties

4 jaar geleden

ik had dat in begin met 7 weken ik had amper eetlust enso en misselijk maar derna gaat dat veel beter ben niet meer misselijk geweest eten doe ik redelijk ook goed en ben morgen 11 weken

4 jaar geleden

Reactie op Steste91

ik had dat in begin met 7 weken ik had amper eetlust enso en misselijk maar ...
Ik ben 9 weken en kan echt niks eten ben kotsmisselijk

4 jaar geleden

Ik ben 9 weken en kan echt niks eten ben kotsmisselijk
nja ken het probeer zo lichte dingen te eten komt wel goed! is ff tanden bijten! xx

4 jaar geleden

Ik ook🤢

4 jaar geleden

Hier ook lang gehad. Maar het enige dat het is navalit en jezelf verplichten om zeker elke 2 uur te eten. Iets licht, yoghurt, cracker,... soms is het omdat je lege maag blijft eten vragen dat je misselijk wordt volgens onze apotheek.

4 jaar geleden

Ik heb dit ook. Vreselijk doe ook vrij weinig omdat ik zo weinig energie heb.

4 jaar geleden

Ik voel me al 5 weken miserabel. Mits de nodige medicatie blijf ik me heel de dag door verschrikkelijk misselijk voelen! Met hier en daar ook spuwen. Ik ben bijna 11 weken zwanger en lig elke avond in bed met het idee weer een dag doorstaan te hebben. Hopelijk voelt iedereen zich snel beter!

4 jaar geleden

Ik ook helaas ben maandag 13 weken en het lijkt erger te worden ben ook al 3 weken ziekgemeld op mijn werk omdat ik 0 energie heb.. hopelijk houdt het snel op😒🙁

4 jaar geleden

Ik ben eigenlijk tot nu toe amper misselijk geweest. Maar over 3 dagen ben ik twaalf weken en de laatste dagen voel ik me zo ontzettend opgeblazen en zo precies een knoop in mn maag. Dit is vanaf de namiddag. Meestal eet ik dan enkel een klein soepje om toch iets van vitaminen binnen te hebben. Maar vind het dus raar dat ik dit zo laat krijg??

4 jaar geleden

Reactie op Julie112345

Ik ben eigenlijk tot nu toe amper misselijk geweest. Maar over 3 dagen ben ...
Ik heb hetzelfde hoor. Ook niet echt misselijk geweest wel wat minder eetlust. Sinds deze week ook een opgeblazen gevoel en kan ik minder eten. Ben nu 12+5. Zal er ook wel bij horen 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op elizabet92

Ik ook helaas ben maandag 13 weken en het lijkt erger te worden ben ook al ...
Misschien goed om je B12 te laten controleren. Hier had ik aan het begin van de zwangerschap ook (weer) enorm veel last van. Na een injectie (die ik sinds vorig jaar om de 6-8wk krijg) voelde ik me opknappen. Iets meer eetlust en ook iets meer energie. Als is dat door de zwangerschap nu ook met ups en downs. Merk dat het helpt om vaker kleine beetjes te eten. Ben nu 11wk!

4 jaar geleden

Reactie op Annamamja

Misschien goed om je B12 te laten controleren. Hier had ik aan het begin va ...
Thnx! Maandag heb ik een afspraak bij de verloskundige dan zal ik er om vragen!

4 jaar geleden

Ik ook... continue misselijk, vooral ‘s-avonds 🙁

4 jaar geleden

Ik was ook heel erg misselijk heb medicijnen gekregen het is eigenlijk voor wagenziekte , nu ik dat gebruik is mijn misselijkheid minder geworden en ik kan nu gewoon eten .

4 jaar geleden

Reactie op 3e baby

Ik ook... continue misselijk, vooral ‘s-avonds 🙁
Hier ook elke avond. Avondeten is een hel. Het zakt gewoon niet. Als ik uren later mijn tanden poets voor het naar bed gaan komt mijn avondeten er weer uit. Is dan nog steeds niet uit mijn maag😔

4 jaar geleden

Reactie op xaysss

Ik was ook heel erg misselijk heb medicijnen gekregen het is eigenlijk voor ...
Hoe noemt het medicijn?

4 jaar geleden

Vk heeft mij vanille vla aangeraden en dat heeft heel goed geholpen.