63 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Pelin

Ik heb zojuist deze besteld! Ik ben benieuwd
Die is echt heel fijn en leuk. Je kan heel veel invullen

4 jaar geleden

Reactie op AD0706

Ik heb deze
Deze heb ik ook ! Past goed bij mijn fotoboeken , zelfde zijkant en even groot 😄

4 jaar geleden

Deze keer vul ik dit boek in. Gewoon via bol.com
Twijfel over deze? Is het een leuk boek, een aanrader?

4 jaar geleden

Ik vind het boek van uitgeverij snor leuk... allemaal niet te serieus ook dingen met een knipoog !

4 jaar geleden

Reactie op Maudia

Ik heb deze. Erg blij mee!
Deze heb ik ook! Ik vind die echt heel leuk.

4 jaar geleden

Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap het boek van Leukigheidjes ingevuld. Superfijn boek, leuke vragen en echt prachtig vormgegeven. En ze hebben er een vervolg op voor het eerste jaar van je kindje. https://leukigheidjes.nl/product/negen-maanden-invulboek/

4 jaar geleden

Ik heb die van Pauline. Haar opvolgboeken zijn juist heel leuk. Kraambezoek, baby eerste jaar, oppas

4 jaar geleden

Mijn zus had haar eigen zwangerschaps boek gemaakt. Dus een bullet journal gepakt en ben ik het ook gaan proberen. Eist wat creatieve momenten maar is wel super leuk om te doen. Dan kan je ook je kaartjes er bij plakken of zo veel fotos wat je wilt. Je kan alles doen wat je zelf wilt. Pinterest of internet heeft veel voorbeelden.

4 jaar geleden

Ik heb er zelf 1 gemaakt bij onze 1e dochter 😊

4 jaar geleden

Deze is vandaag binnen gekomen. Super leuk boekje!

4 jaar geleden

Bij nummer een heb ik welgeteld 2 pagina's ingevuld, ik laat het nu maar zitten 😂

4 jaar geleden

Reactie op Pelin

Ik heb zojuist deze besteld! Ik ben benieuwd
Ik heb deze thuis hij is zo leuk

4 jaar geleden

Reactie op ChantalS87

Twijfel over deze? Is het een leuk boek, een aanrader?
Het is een net boek, niet zo druk. Wat overzichtelijker en meer ruimte om zelf wat te knutselen/foto's plakken. Op bol.com kan je wat pagina's inzien. Ik vind het een mooi boek. Bij het 9 maanden dagboek van Pauline vond ik de ruimtes te klein voor foto's e.d. een gewone buikfoto pastte er niet lekker tussen, doordat je ook op dezelfde pagina je gewicht en buikomvang moest schrijven. Het boek van Pauline had ik tijdens mijn eerste zwangerschap

4 jaar geleden

Ik twijfel nog of ik het dit keer ga doen... Bij de 1e was ik heel fanatiek begonnen en na de eerste paar weken al vergeten en niet meer afgemaakt. Wil aan de ene kant nu wel, maar ook zonde als het alsnog blijft liggen 🤔

4 jaar geleden

Ze hebben leuke bij studioinsenouts.nl

4 jaar geleden

Reactie op LFM96

Deze is vandaag binnen gekomen. Super leuk boekje!
Die heb ik ook!!! Super leuk boek🥰

4 jaar geleden

Ik heb een boek van Kidooz besteld. https://www.kidooz.nl/mijn-negen-maanden-or-safari.html

4 jaar geleden

Ik zoek een boek met leuke afwisselende vragen waarvan je hem na de eerste 10 weken nogsteeds kan invullen. Iemand een idee???

4 jaar geleden

Reactie op 17112020

Ik zoek een boek met leuke afwisselende vragen waarvan je hem na de eerste ...
Ik vind t boek van uitgeverij snor heel tof.... wel wat meer met een knipoog maar erg leuk !

4 jaar geleden

Wibra heeft een super leuk boek voor 4.99 met veel grote en kleine vakken voor foto's. Ook staan er vragen in hoe je je voelt, over je echo etc