7 Reacties

3 jaar geleden

Geen, want het kan ook juist zorgen voor onrust en stress. Als je hierover advies wilt, zou ik dit aan de vk voorleggen.

3 jaar geleden

ik heb de luvion al 5 jaar oud maar werkt perfect... nu 11.2 en eergisteren voor t eerst gehoord

3 jaar geleden

Ik heb de angelsound! Zelf vind ik het ontzettend prettig dat wanneer ik me onzeker voel of alles goed gaat ik het hartje wel kan horen. Dat geeft mij een gerust gevoel.

3 jaar geleden

Ik heb de angelsound. Wij konden het hartje de eerste keer echt heel snel vinden. Vandaag opnieuw geprobeerd, dit keer lukte het niet. Ik kan je zeggen, dit brengt meer stress dan plezier. Mocht je het hartje 1x horen, zou ik daarna lekker wachten tot je controle. Ik dacht dat ik lekker nuchter was hierin, maar mooi niet haha.馃槀

3 jaar geleden

Eerder topic hier over ... staan veel opties in genoemd. Misschien daar even kijken 馃槈 Heb zelf een angel sound

3 jaar geleden

Ik heb de angelsound. Wij konden het hartje de eerste keer echt heel snel v ...
Soms komt het ook omdat je blaas vol zit ! Been there 馃槀. Even plassen en je zal t hartje van je baby weer vinden

3 jaar geleden

ik kreeg gisteren echt op me kop van de verloskundige... hartje luisteren heeft 10x meer straling dan echo laten maken