35 Reacties

3 jaar geleden

Mijn ervaring is dat her vaak niet aan de fles ligt qua pakken maar gewenni ...
Ze is nu 3 maanden en zijn met week 1 al met deze fles gestart. 鈽猴笍 Elke dag minstens een voeding! Is echt het verschil en verwarring.

3 jaar geleden

Bedankt voor alle tips!!

3 jaar geleden

Philips avent! De paarse fles. Zit een speen op met een soort inkepingen die lijken op de tepelhof en de speenpunt zitten groeven in alsof het een tepel is! Onze dochter pakt die heel goed.

3 jaar geleden

Mocht de Philips Avent niet werken (zoals hier) kan ik je de flesjes van Lanisoh aanraden! Hele zachte speen en van meerdere fles weigeraars al gehoord dat dit de enige is die ze pakken. Bij ons is dit ook het enige flesje dat werkt

3 jaar geleden

Mocht de Philips Avent niet werken (zoals hier) kan ik je de flesjes van Lanisoh aanraden! Hele zachte speen en van meerdere fles weigeraars al gehoord dat dit de enige is die ze pakken. Bij ons is dit ook het enige flesje dat werkt

3 jaar geleden

3 jaar geleden

Ligt ook aan je tepels denk ik. Groot, klein, plat, dik, dun etc Hier de Mam flessen en die pakt ze supergoed. Met drifrax en Dr Brown lekt alles erlangs

3 jaar geleden

Wij hebben ook de avent natural en Lansinoh. Mijn dochter pakt ze allebei naast de borstvoeding

3 jaar geleden

Ik zag op fb een advertentie tegen komen over mimic en daar stond bij : Veel ouders kijken op tegen de overstap van borst- naar flesvoeden. Mimic heeft de drinktechniek van de borst zoveel mogelijk nagebootst zodat deze overstap soepel verloopt. Dankzij het unieke cupsysteem kun je makkelijk switchen tussen borst en fles.

3 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Ik zag op fb een advertentie tegen komen over mimic en daar stond bij : Ve ...
Ja dat staat ook bij de calma 馃槄 maar dat werkte ook niet hier. Ze verzinnen van alles om te verkopen.

3 jaar geleden

Mam spenen

2 jaar geleden

Lanisoh flesje