23 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben Crocs voor haar gekocht!😅 Vind ze voor volwassenen vreselijk maar in het klein nog wel een soort van schattig. In het lila ook! Dus leuk voor de lente. Ze loopt er super goed op en zijn makkelijk schoon te maken.

2 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Wij hebben Crocs voor haar gekocht!😅 Vind ze voor volwassenen vreselijk ma ...
Haha die zag ik ook idd. Ik dacht alleen dat die te wijd zijn voor die kleine voetjes, maar als ik jou zo hoor valt dat dus wel mee?

2 jaar geleden

Wij hebben schoentjes van playshoes. Het zijn een soort waterschoentjes (stond in de omschrijving). Ze hebben nog een fijne flexibele zool

2 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Wij hebben Crocs voor haar gekocht!😅 Vind ze voor volwassenen vreselijk ma ...
Wat schattig 😍🥺 ik vraag me ook af zitten ze niet breed?

2 jaar geleden

Ik vind de slippers en sandalen van Nike heel leuk!

2 jaar geleden

Wij hebben de slippertjes van Nike gekocht, hij kan er goed op lopen dus we zijn er blij mee ( James is vooral erg trots eindelijk zn eigen slippers haha)

2 jaar geleden

Wij hebben zaterdag deze sandaaltjes opgehaald. Wij vinden sandalen echt vreselijk lelijk maar dit gaat nog en past bij (bijna) alle kleertjes én heeft een goed voetbed. Mag ook wel voor bijna €50 😵‍💫😵‍💫

2 jaar geleden

Wat schattig 😍🥺 ik vraag me ook af zitten ze niet breed?
Nee totaal niet!

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Haha die zag ik ook idd. Ik dacht alleen dat die te wijd zijn voor die klei ...
Valt zeker mee! Zit echt perfect!

2 jaar geleden

Onze dochter heeft ook Crocs, bij opa en oma. Vind Crocs zelf ook vreselijk, maar opa en oma zijn helemaal fan. Maar vind die kleine crocs toch wel leuk staan en ze loopt er idd goed op. Ze heeft knalgele, lekker vrolijk.

2 jaar geleden

Wij hebben wat bij Bristol gevonden met een zool die ook wel tegen water kan. Hij loopt er goed op en was 20 euro.

2 jaar geleden

https://bristol.nl/nld/10251033-17/sandaal-no-compromise-20-25

2 jaar geleden

Ik heb deze bij H&M gekocht

2 jaar geleden

Ik ben zelf fan van Teva sandalen. Al heb ik die nu nog niet gekocht ik was namelijk laatst bij deichman schoenen in Duitsland en daar hadden ze van elefante ook jongens sandalen. Ik twijfel dus nog. https://www.perrysport.nl/product/blauw-teva-hurricane-xlt-2-sandalen-blauw-kinderen/16082096_perrysport/

2 jaar geleden

Reactie op NataschaJames

Wij hebben de slippertjes van Nike gekocht, hij kan er goed op lopen dus we ...
Die zijn echt leuk! Mag ik vragen waar je deze heb gekocht en hoe ze vallen?

2 jaar geleden

Reactie op Zonnetje91

Die zijn echt leuk! Mag ik vragen waar je deze heb gekocht en hoe ze vallen ...
Gaaf he! We hebben ze besteld bij bruut.nl (kon die site niet maar was overal verder uitverkocht) we hebben maat 21 maar is wel krap, ik zou een maatje groter bestellen!

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

https://bristol.nl/nld/10251033-17/sandaal-no-compromise-20-25
Super goede tip

2 jaar geleden

Reactie op NataschaJames

Gaaf he! We hebben ze besteld bij bruut.nl (kon die site niet maar was ove ...
Oke dankjewel! Welke maat draagt je zoontje normaal van schoentjes? Ons zoontje heeft nu maat 20 van schoentjes alleen beginnen deze een beetje krap te worden. Kan ik dan het beste maat 22 van de Slippers bestellen?

2 jaar geleden

Reactie op Zonnetje91

Oke dankjewel! Welke maat draagt je zoontje normaal van schoentjes? Ons zo ...
Hij heeft nike schoentjes van maat 21, die zitten nog goed, is nog een beetje ruim! Vandaar dat ik dacht nou dan bestel 21 van hetzelfde merk.. maar de slippers zitten precies goed, dus geen idee hoelang hij ze aan kan hij is pas opeens hard gegroeid.. als hij nu net uit 20 is misschien wel 21 bestellen?

2 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Nee totaal niet!
Heb ze gehaald haha! 🙊 Maatje 22/23 zitten nog te ruim maar hopelijk voor de zomer perfect.