35 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook 15 maanden en still going strong 😉 Olivia krijgt nog voor ze ‘s avonds gaat slapen, vaak als ze wakker wordt en in de nacht wisselt het. Overdag drinkt ze alleen bij me als we thuis zijn en ze er om vraagt. Nu is ze ziek, dus dan vraagt ze meer. Zo fijn dat ik haar dan de bv kan geven. Dat andere topic wat werd genoemd had ik gestart en had toen echt niet verwacht nu nog te voeden. Toen wel veel negatieve reacties gehad, maar nadat mijn man er een paar keer heel duidelijk over is geweest is iedereen positief 😂 Voor nu vind ik het fijn te weten dat ze antistoffen binnen krijgt door mijn C vaccinatie en voor haar allergieën schijnt bv ook erg goed te zijn. En WHO adviseert 2 jaar, dus zo gek is het toch niet dat we gewoon nog voeden 🤱💪🏻

2 jaar geleden

Hier deel bv en deel melkpoeder. Ze geniet er nog van. Het helpt haar in en terug in slaap :-D

2 jaar geleden

Hier ook nog! 14,5 maand nu. We zijn er niemand mee tot last dus niemand hoeft er een mening over te hebben. Hij vindt het nog fijn en ik ben er ook nog heel blij mee. Doe i.p. 2 voedingen en bij ziek zijn of nachtelijke bezoekjes ook nog. Doen wat jullie fijn vinden! Eenmaal gestopt is er geen weg terug en dan baal je wellicht dat je gestopt bent omdat iemand dat voor jullie nodig vond.

2 jaar geleden

Helaas is mijn meisje er zelf 2 week geleden mee gestopt... Ze weigerde al langer de ochtend voeding maar sinds 2 week geleden wou ze ook niet meer de voeding voor het slapen gaan.. Hoe jammer en verdrietig ik het ook vind. Was er zelf nog niet helemaal klaar voor om te stoppen. Vind ik het wel heel mooi dat mijn dochter zelf heeft gekozen wanneer het moment voor haar was om te stoppen! 🥰

2 jaar geleden

Lekker doen wat jezelf wilt mama

2 jaar geleden

Mijn zoontje is ook 15 md. Werk drie dagen in de week. Hij redt zich prima zonder. Voor elke slaapje als ik thuis ben en bij wakker worden wil hij even drinken. Soms is maar een paar tellen. Alleen mijn schoonmoeder vindt te lang duren, de rest houdt mening voor zich denk ik. Ik voed ook alleen als we thuis zijn… ik zou ip al kunnen stoppen maar mijn zoontje nog niet aan toe. Mijn plan was tot 1j maar nu denk ik dat zo 2j kan worden. Kost mij geen moeite, vooral met alle infecties geeft mij extra moed om door te gaan stel dat hij minder zou gaan eten. Want hij lust nog geen koemelk, wat ik ook jammer vindt…

2 jaar geleden

15 maanden en ook still going strong! Vlak voor beide 2 dutjes overdag, voor het slapen en in de nacht 2 keer 🙋🏽‍♀️ Ik vind het heel gezellig en een goed gevoel dat ik z’n backup ben qua vitamines/antistoffen/vocht etc, hij vindt het nog hartstikke fijn en geruststellend 💪🏽

2 jaar geleden

Reactie op J's mam

15 maanden en ook still going strong! Vlak voor beide 2 dutjes overdag, voo ...
Fijn, iemand met nog hetzelfde schema! Heb soms het idee dat het echt nog wel veel is wat wij doen 😊 Deze week dronk hij nog meer, iedere keer als hij de kans kreeg 🙈

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Fijn, iemand met nog hetzelfde schema! Heb soms het idee dat het echt nog w ...
Vast wel vergeleken met een hoop mama’s maar ik denk altijd aan de Afrikaanse vrouwen van generaties terug tot op de dag van vandaag waar de baby’s echt lang de hele dag door slokjes nemen en die kinderen zijn zo sterk als maar kan haha

2 jaar geleden

Bedankt voor al jullie lieve reacties. Gisteren ook een gesprek met de mevrouw can het consultatiebureau. Ze zij ook gewoon blijven doorgaan en je niet druk maken om de reacties om je heen. Je doet het zo goed. Je eigen moedergevoel volgen want dat is het beste ❤

2 jaar geleden

Mijn dochter drinkt nog 1x per dag bij mij voor het slapen gaan in de avond. Het is onderdeel van het slaapritueeltje geworden. Meestal 1 tsr en dan even rustig een paar slokjes en dan in bed leggen. Ze heeft zelf nooit echt actief erom gevraagd en ik denk ook dat we dit zouden kunnen stoppen maar ze vindt naar bed gaan eigenlijk altijd niet leuk en huilen, maar op deze manier gaat ze altijd rustig slapen dus voor ons werkt dit nog heel fijn zo. Vroeger gaf m'n man nog wel eens gekolfde melk voor het slapen gaan als hij het naar bed brengen deed, maar dat weigert ze al een tijdje. Dus dan gaat ze als het uitkomt dus zonder melkje slapen als hij het doet en dat vind ze meestal niet echt zo leuk... Dus eigenlijk doe ik het naar bed brengen in de avond nog altijd :)

2 jaar geleden

Mijn zoontje is 16 maanden en ik geef hem nog steeds 3 keer voeding per dag. Ik kolf op mijn werk nog 1 x en als hij last heeft van de kiesjes die komen, krijgt hij snachts ook nog de borst !

2 jaar geleden

Reactie op Alexandra2enov2020

Mijn zoontje is 16 maanden en ik geef hem nog steeds 3 keer voeding per dag ...
Juist. Dat met de doorkomende hoektanden en kiezen doe ik ook 's nachts erbij.

2 jaar geleden

Hier 16,5 maand en voed ook nog 3x. Ochtend, middag voor het slapen en in de avond voor het slapen. Ik werk nu nog thuis en ben er zo blij om dat ik dit zolang kan doen. De middag gaan beginnen te stoppen omdat ik binnenkort weer naar kantoor moet. Die voeding laat ik dan gewoon vallen en krijgt hij extra brood of havermout pap oid voor het slapen ☺️

2 jaar geleden

Overmorgen 16 maanden en nog steeds op verzoek. We hebben nu corona en momenteel vraagt ze heel veel. Ze wilde bijna niks eten verder dus ben blij dat ze zo nog zoveel goeds binnen krijgt. 🥰